Foto: LinkedIn/Karolína Šimonová

Magnesia zmenila svoj vizuál.

V známom vizuáli ju už v obchode budete hľadať márne. Najobľúbenejšia a najdôveryhodnejšia minerálna voda na Slovensku – Magnesia po 11 rokoch zmenila svoj vizuál.

Magnesia po novom dáva ešte viac do popredia logo leva, ktorý je s ňou od začiatku spojený. Je modernizovaný a pripravený na ďalšie roky, uviedla na sociálnej sieti LinkedIn zmeny Karolína Šimonová, Brand Managerka značky. Chcú naďalej potvrdzovať jej vedúce postavenie na trhu.

Foto: LinkedIn/Karolína Šimonová

„Predchádzajúci dizajn už neodrážal dynamiku a inovatívne smerovanie našej značky. Nové logo v prvom rade symbolizuje leviu silu prírodného horčíka. Sme presvedčení, že moderný dizajn potvrdzuje prémiovosť našej značky, okrem iného vďaka svojmu minimalizmu, použitiu metalických farieb a celkovému prevedeniu,“ objasňuje dôvody.

O novú vizuálnu podobu sa postarala medzinárodná agentúra FutureBrand.

Uložiť článok

Najnovšie články