Ilustračná foto: TASR

Distribútor hovorí o optimalizácii siete a prispôsobení sa okolnostiam.

Návštevníci slovenských nákupných centier sa v poslednej dobe mohli tešiť správam o tom, že svoje prevádzky u nás konečne otvárajú žiadaní predajcovia ako Action či Primark. Naopak, kupujúcich šokovala správa o odchode Eiffel Optic, ktorá navyše nevrátila zákaznikom peniaze za produkty. Teraz sa z nákupných centier vplyvom viacerých faktorov sťahuje aj ďalšia populárna značka.

Optimalizácia siete

Ako vo svojom článku uvádza denník SME, svoje brány zatvorila v troch nákupných centrách značka Tommy Hilfiger. Malo by ísť o bratislavské predajne Aupark a Vivo, ako aj o nitrianske obchodné centrum Mlyny. Oblečenie Tommy Hilfiger na Slovensku distibuuje predovšetkým spoločnosť Denim, ktorá okrem iného počas pandémie žalovala štát a žiadala odškodnenie. Vplyvom nepriaznivých faktorov sa v novom roku firma rozhodla, že začne s optimalizáciou siete obchodov.

V niektorých obchodných centrách nedošlo k dohode s prenajímateľom po indexácii (zvýšení) nájmov a navyšovaní poplatkov za služby a energie, preto bola v súlade s plánom optimalizácie ich činnosť pozastavená,“ povedal pre SME majiteľ spoločnosti Ondrej Konečný.

Okrem toho musela spoločnosť zareagovať aj na meniaci sa prístup zákazníkov k nakupovaniu. V súčasnosti už mnoho ľudí preferuje nakupovanie prostredníctvom e-shopov, čím sa v niektorých kamenných prevádzkach prirodzene znižuje počet návštevníkov. „Momentálne optimalizujeme a zefektívňujeme fungovanie, zlepšujeme procesy a zrýchľujeme dodávanie cez naše eshopy,“ vyjadril sa Konečný.

Uložiť článok

Najnovšie články