Foto: TASR - Lukáš Mužla, SITA - Milan Illík

V samoobslužných výdajných boxoch si môžu zákazníci vyzdvihnúť expresné zásielky či balíky.

Slovenská pošta rozšírila sieť BalíkoBOXov. Zákazníci si môžu svoju zásielku vyzdvihnúť zo samoobslužného boxu už na 230 miestach. V utorok o tom informoval hovorca Slovenskej pošty Martin Guzi.

„Slovenská pošta rozšírením siete BalíkoBOXov zvyšuje kvalitu služieb, klientom ušetrí čas a zlepší ich pohodlie. V 1. polroku sieť rozšírime na 240 BalíkoBOXov,“ uviedol Guzi. V samoobslužných výdajných boxoch si môžu zákazníci vyzdvihnúť expresné zásielky či balíky doručené Slovenskou poštou i partnerskými spoločnosťami.

Pomôžu zákazníkom

Prostredníctvom 75 BalíkoBOXov, ktoré po novom pribudli do siete samoobslužných výdajných miest Slovenskej pošty, môžu zákazníci tiež bezplatne vrátiť tovar do e-shopu, podať online predplatenú zásielku zaplatenú vopred prostredníctvom elektronického podacieho hárku či mobilnej aplikácie a tiež podať balík.

Služby samoobslužných výdajných miest poskytujú aj viaceré kuriérske spoločnosti. Kuriérska spoločnosť Packeta má v ponuke vyše 1500 samoobslužných boxov po celom Slovensku, prostredníctvom ktorých možno zásielku nielen vyzdvihnúť, ale aj poslať. Samoobslužné výdajné boxy má aj e-shop Alza či kuriérska spoločnosť GLS.

Uložiť článok

Najnovšie články