Dobré veci treba neustále pripomínať, pretože iba tak na ne nikto nezabudne. Týmto heslom sa riadia azda všetky úspešné značky v rôznych segmentoch trhu. Výnimkou nie je ani najväčší producent liehovín na Slovensku. Nicolaus Vodka prichádza po dlhej dobe s reklamným spotom, ktorý bude najnovšie pripomínať obľúbený alkoholický nápoj na internete a aj v televíznom vysielaní. Pri tejto príležitosti máme konečne možnosť naživo vidieť aj Nicolausa.
Ten, kto značku Nicolaus Vodky sleduje aj inak ako jej priamou konzumáciou, vie, že dlhé roky k jej propagácii dochádzalo výhradne prostredníctvom internetu a sociálnych sieti. Tentoraz ale prichádza zmena. Známy líder na domácom trhu sa prvýkrát všetkým predstaví aj v živej verzii. Konkrétne ide o postavu Nicolausa, ktorého všetci veľmi dobre poznajú z etikety Nicolaus Vodky a aj z loga spoločnosti ST. NICOLAUS.
Počúvni Nicolausa
Svätý Mikuláš je neodmysliteľnou súčasťou značky, navyše je aj symbolom mesta Liptovský Mikuláš, kde má spoločnosť ST. NICOLAUS sídlo i závod, v ktorom sa vodka vyrába.
Nicolaus zo známej vodky v novom reklamnom spote ožíva a všetci tak majú možnosť vidieť, ako v skutočnosti vyzerá. Nočné video plné farieb, ktoré všetkých naláka na poriadnu žúrku, si môžete pozrieť nižšie.
„Napriek tomu, že sa značke darí, rozhodli sme sa pripomenúť ju spotrebiteľom prostredníctvom televízneho spotu. Headlinom kampane, v ktorej ožíva náš Nicolaus, je – Počúvni Nicolausa! Keď máš chuť zažiť viac…,“ hovorí brand manažérka značky Klára Majchráková.
Pod taktovkou uznávaného režiséra reklám
Postavu charizmatického Nicolausa, ktorý svojím príchodom už navodzuje atmosféru blížiacich sa Vianoc, stvárnil známy jazzový spevák Samuel Hošek. Hudobnú zložku mal na starosť Viktor Hazard, text reklamy nahovoril Tomáš Palonder.
Ako ďalej Majchráková prezradila, nový spot Nicolaus Vodky bude prvýkrát určený nielen pre slovenských, ale aj českých a maďarských divákov. Z tohto dôvodu preto aj vzniklo viacero verzií reklamného spotu, vždy s inou dominantou v pozadí. V troch verziách reklamy sa tak mihne Bratislavský hrad, pražské Hradčany či Budapeštiansky parlament.
Známy slovenský producent liehovín nechcel nechať nič na náhodu a išlo mu najmä o kvalitu stvárnenia celého spotu. Aj preto vznikal pod režisérskou taktovkou kultového reklamného režiséra Gorana Marojeviča, ktorý sa preslávil prácou pre mnohé známe zahraničné značky.
V spolupráci so ST.NICOLAUS
Matúš chodí všade pešo: V tejto európskej krajine sme sa báli. Chodník na Novom Zélande začína dezinfekčnou stanicou
Budú počas vianočných sviatkov otvorené obchody? Reťazce hlásia zmeny, pozrite sa, ako to bude po novom
Stavať ho začali ešte za Mečiara: Pri tuneli Višňové sa vystriedalo 12 ministrov, skoro po 30 rokoch ho otvárajú
Zažili sme unikát, aký inde na Slovensku nenájdete: V decembri sme sa ocitli v srdci džungle, zaplatíte 8 eur
Bola vysušená doma v garáži a jej rodina si to nevšimla. Analytička povedala, kto môže mať problém s energopomocou
Nielen Culkinovi zo slávy preplo: Jeho filmový brat pýtal za podpis peniaze, svoju partnerku takmer uškrtil
Okamžite si ich bežte pozrieť: Našli sme 10 najlepších filmov roku 2025, mnohé z nich vám úplne ušli
Tento vianočný darček stíhate aj na poslednú chvíľu: Buďme solidárni, niekomu to môže zachrániť život
Šialený Hitlerov megavlak: 5-hviezdičkový hotel na koľajniciach mal byť budúcnosťou dopravy, postaviť ho nebolo možné
Milan Bez Mapy po kauze s Nickom Papcunom: Svojich sledovateľov a ich peniaze si vážim. Vieme, ako sa to nestane vám








Nahlásiť chybu v článku