Dobré veci treba neustále pripomínať, pretože iba tak na ne nikto nezabudne. Týmto heslom sa riadia azda všetky úspešné značky v rôznych segmentoch trhu. Výnimkou nie je ani najväčší producent liehovín na Slovensku. Nicolaus Vodka prichádza po dlhej dobe s reklamným spotom, ktorý bude najnovšie pripomínať obľúbený alkoholický nápoj na internete a aj v televíznom vysielaní. Pri tejto príležitosti máme konečne možnosť naživo vidieť aj Nicolausa.
Ten, kto značku Nicolaus Vodky sleduje aj inak ako jej priamou konzumáciou, vie, že dlhé roky k jej propagácii dochádzalo výhradne prostredníctvom internetu a sociálnych sieti. Tentoraz ale prichádza zmena. Známy líder na domácom trhu sa prvýkrát všetkým predstaví aj v živej verzii. Konkrétne ide o postavu Nicolausa, ktorého všetci veľmi dobre poznajú z etikety Nicolaus Vodky a aj z loga spoločnosti ST. NICOLAUS.
Počúvni Nicolausa
Svätý Mikuláš je neodmysliteľnou súčasťou značky, navyše je aj symbolom mesta Liptovský Mikuláš, kde má spoločnosť ST. NICOLAUS sídlo i závod, v ktorom sa vodka vyrába.
Nicolaus zo známej vodky v novom reklamnom spote ožíva a všetci tak majú možnosť vidieť, ako v skutočnosti vyzerá. Nočné video plné farieb, ktoré všetkých naláka na poriadnu žúrku, si môžete pozrieť nižšie.
„Napriek tomu, že sa značke darí, rozhodli sme sa pripomenúť ju spotrebiteľom prostredníctvom televízneho spotu. Headlinom kampane, v ktorej ožíva náš Nicolaus, je – Počúvni Nicolausa! Keď máš chuť zažiť viac…,“ hovorí brand manažérka značky Klára Majchráková.
Pod taktovkou uznávaného režiséra reklám
Postavu charizmatického Nicolausa, ktorý svojím príchodom už navodzuje atmosféru blížiacich sa Vianoc, stvárnil známy jazzový spevák Samuel Hošek. Hudobnú zložku mal na starosť Viktor Hazard, text reklamy nahovoril Tomáš Palonder.
Ako ďalej Majchráková prezradila, nový spot Nicolaus Vodky bude prvýkrát určený nielen pre slovenských, ale aj českých a maďarských divákov. Z tohto dôvodu preto aj vzniklo viacero verzií reklamného spotu, vždy s inou dominantou v pozadí. V troch verziách reklamy sa tak mihne Bratislavský hrad, pražské Hradčany či Budapeštiansky parlament.
Známy slovenský producent liehovín nechcel nechať nič na náhodu a išlo mu najmä o kvalitu stvárnenia celého spotu. Aj preto vznikal pod režisérskou taktovkou kultového reklamného režiséra Gorana Marojeviča, ktorý sa preslávil prácou pre mnohé známe zahraničné značky.
V spolupráci so ST.NICOLAUS
Outlet z kauzy slayáda začal veľkolepo, rýchlo sa z neho stala „nákupná zóna duchov“. Zákazníkov si užíval krátko
Budú počas vianočných sviatkov otvorené obchody? Reťazce hlásia zmeny, pozrite sa, ako to bude po novom
Šéf IĽP: Ficova vláda je asociálna a zbabelá. Bez ľudských práv sme len platiči daní a zdroje pre korporácie
Vianočné trhy u našich susedov sú ako z rozprávky: Na šunku za 6 eur sa tvorili rady, na cenu si dajte pozor
Psychologička Zuzana o alkohole: Fero Joke verejne priznal chybu a bol to správny krok, riskoval svoju reputáciu
Do Bratislavy lietadlom, do Košíc zase vlakom. Za 1 deň som porovnala oba spôsoby cesty, určiť víťaza je náročné
Nikola žije v Španielsku: Väčšina ľudí tu zarába okolo 1 300 € mesačne. Prenájom jednoizbového bytu v Madride stojí 1 000 €
Magické trhy blízko Slovenska nás očarili ponukou aj cenami. Klobása je o polovicu lacnejšia ako v Bratislave










Nahlásiť chybu v článku