Foto: Instagram.com/miss_ceskerepubliky

Finále súťaže krásy je ohrozené. Finalistky preto vyzývajú obyvateľov Českej republiky k očkovaniu.

Koronavírusová pandémia aj na Slovensku naberá na sile a jediným spôsobom, ako aktuálnu tretiu vlnu zmierniť, je očkovanie. To si, samozrejme, mnohí odporcovia vakcín neuvedomujú, preto sa ich k očkovaniu snažia presvedčiť rôznymi spôsobmi. V susednej Českej republike na to využili napríklad obľúbenú súťaž krásy.

Organizátori súťaže Miss Českej republiky sa k tomuto kroku odhodlali sami. Vtipným reklamným spotom chcú obyvateľom pripomenúť dôležitosť očkovania ako jednej z možností, ktorá pomôže zvládnuť aktuálnu vlnu nákazy COVID-19. V reklame, ktorú si všimol web Refresher, sa objavujú samotné finalistky Miss, ktoré vyzývajú Čechov, aby sa dali zaočkovať, pretože to má na človeka len tie dobré účinky.

„Normálne sa mi po očkovaní predĺžili vlasy. A ja mám po očkovaní takto dlhé nohy,“ vtipkujú dievčatá v spote. Pozrieť si ho môžete nižšie.

Missky vyzývajú na očkovanie, chcú zachrániť finále súťaže

Organizátori pristúpili k takémuto nezvyčajnému promu najmä pre zhoršujúcu sa pandemickú situáciu v Česku. Finále súťaže sa má uskutočniť začiatkom novembra, no kvôli nárastom nových prípadov je aj toto podujatie v ohrození. Práve finalistky sa snažia vo videu vtipným spôsobom podať pozitíva vakcín, aby sa galavečera mohli zúčastniť aj diváci z radov verejnosti.

Jednotlivé dievčatá vo videu, samozrejme, vtipkujú, že vakcína im okrem protilátok „privodila“ aj ďalšie benefity, ako je predĺženie vlasov, nôh a podobne.

Ako tvorovia webu Refresher prezradili, chceli tak poukázať aj na nezmyselnosť niektorých hoaxov, ktoré sa o očkovaní a vakcínach šíria medzi ľuďmi na internete. Napokon na to upozorňujú aj samotné finalistky na konci reklamy.

„Myslíte si, že sa toto nemôže po očkovaní stať? A čo tie iné „zaručené“ správy? Ďakujeme vám, že ste sa nechali zaočkovať,“ zaznie na konci videa.

Bizarné video si kládlo za cieľ zvýšiť povedomie o šírení dezinformácií a o potrebe očkovania. Stretlo sa s nemalým úspechom, o čom svedčí aj viac ako 400-tisíc zhliadnutí, ktoré video vygenerovalo len po pár hodinách od zverejnenia na sociálnych sieťach.

Uložiť článok

Najnovšie články