Na túto správu netrpezlivo čakalo množstvo fanúšičiek luxusnej bielizne. Victoria’s Secret, legendárna americká značka známa svojimi ikonickými podprsenkami, vôňami aj prehliadkami, otvorila svoju prvú kamennú predajňu na Slovensku.
Značka zverejnila dátum otvorenia už vopred a obchod otvoril svoje brány 24. apríla v nákupnom centre Nivy v Bratislave. Po rokoch, keď si zákazníčky mohli produkty tejto značky kupovať len online alebo pri cestách do zahraničia, prišla Victoria’s Secret konečne aj k nám, a to s celým zážitkom, ktorý je so značkou neodmysliteľne spätý.
Ľudia stáli v radoch, atmosféra bola slávnostná
Hneď v prvý deň otvorenia sa pred predajňou tvorili dlhé rady. Desiatky ľudí čakali na možnosť nakúpiť si obľúbené kúsky medzi prvými, pričom viacerí strávili v rade desiatky minút. Atmosféra bola slávnostná a nadšenie prítomných svedčilo o tom, že si Victoria’s Secret našla na Slovensku svoje verné publikum.
Otvorenie prilákalo aj známe influencerky
Otvorenie si nenechali ujsť ani známe tváre slovenského internetu. Medzi prítomnými boli napríklad influencerka Lucia Hrušková (LucyPug), módna a beauty tvorkyňa Ema Fajnor, bývalá účastníčka reality šou Jana Hrmová, ale aj dievčatá zo všetkých troch sérií Ruže pre nevestu. Viaceré z nich sa delili o svoje zážitky a dojmy z predajne na sociálnych sieťach, čím ešte viac prispeli k rozruchu okolo otvorenia.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Predajňa ponúkla luxus, prehľadnosť aj kompletný sortiment
Nový obchod sa niesol v duchu modernej elegancie, na akú sú zákazníčky zvyknuté z veľkých svetových metropol. Dizajn predajne bol prehľadný, čistý a mal jasný cieľ, umožniť pohodlné, plynulé a štýlové nakupovanie. Zákazníčky tu našli kompletný výber produktov značky, od podprseniek a nohavičiek cez nočnú bielizeň až po ležérne loungewear kúsky z rôznych kolekcií.
Značka je známa aj svojimi vôňami, ktoré si získali srdcia zákazníčok po celom svete. V predajni nechýbala ani kolekcia Victoria’s Secret Beauty, ktorá zahŕňala telové spreje, hmlové vône, telovú kozmetiku aj prémiové parfumy. Bombshell Eau de Parfum, ikonická vôňa tejto značky, patrila medzi hlavné hviezdy.
Značka s celosvetovým dosahom
Victoria’s Secret & Co. (NYSE: VSCO) patrí medzi najznámejších predajcov spodnej bielizne na svete. Okrem hlavnej značky zahŕňa aj Victoria’s Secret PINK a Adore Me, digitálnu platformu zameranú na ženy rôznych veľkostí a štýlov. Spoločnosť má aktuálne viac ako 1 350 obchodov v 70 krajinách sveta a zamestnáva vyše 30 000 ľudí. Jej cieľom je podporovať ženy v každej fáze života, zvyšovať ich sebadôveru a oslavovať ich jedinečnosť.
Káva za 3,60 eura nám udrela do nosa a nevoňala: Boli sme v novom podniku, ktorý otvorili majitelia reštaurácie z Na nože
Prirovnávajú ju ku Kate Middleton, takto ju mal Putin žiadať o ruku: Kto je Alina Kabajevová, údajná nová cárovná v Kremli?
Ste tu za hodinu, najete sa od 5 eur: O tomto európskom klenote ste možno nikdy nepočuli, musíte ho vidieť
Detské nosové vakcíny proti chrípke boli fuč za pár hodín. Vieme, kedy príde posledná dávka, niektorí rodičia sú zúfalí
Budú v sobotu na Sviatok Všetkých svätých otvorené obchody? Pozrite sa, ako to bude po novom, reťazce hlásia zmeny
Radik bol postrach Ruska: Škrtil 90-ročné ženy, tvrdil, že ich to nebolí a len sa chcel najesť. Náhodou ho zachytilo video
Boli sme sa v Bratislave zaočkovať proti covidu bez registrácie: Rad nemal konca, ľudia vtipkovali o kukurici. Na toto sa pripravte
Urológ Ján Švihra: Vo vybraných prípadoch má obriezka stále veľký zmysel. Takto by mala vyzerať správna hygiena „tam dolu“
Brat za Brata zbiera údaje možno aj o vás. Redaktorka bola 21 dní v top exotickej destinácii, výdavky ju prekvapili
Objavili sme klenot, nikdy ste o ňom nepočuli: Prešli sme sa po najstaršom drevenom moste v Európe a navštívili unikát












Nahlásiť chybu v článku