Na túto správu netrpezlivo čakalo množstvo fanúšičiek luxusnej bielizne. Victoria’s Secret, legendárna americká značka známa svojimi ikonickými podprsenkami, vôňami aj prehliadkami, otvorila svoju prvú kamennú predajňu na Slovensku.
Značka zverejnila dátum otvorenia už vopred a obchod otvoril svoje brány 24. apríla v nákupnom centre Nivy v Bratislave. Po rokoch, keď si zákazníčky mohli produkty tejto značky kupovať len online alebo pri cestách do zahraničia, prišla Victoria’s Secret konečne aj k nám, a to s celým zážitkom, ktorý je so značkou neodmysliteľne spätý.
Ľudia stáli v radoch, atmosféra bola slávnostná
Hneď v prvý deň otvorenia sa pred predajňou tvorili dlhé rady. Desiatky ľudí čakali na možnosť nakúpiť si obľúbené kúsky medzi prvými, pričom viacerí strávili v rade desiatky minút. Atmosféra bola slávnostná a nadšenie prítomných svedčilo o tom, že si Victoria’s Secret našla na Slovensku svoje verné publikum.
Otvorenie prilákalo aj známe influencerky
Otvorenie si nenechali ujsť ani známe tváre slovenského internetu. Medzi prítomnými boli napríklad influencerka Lucia Hrušková (LucyPug), módna a beauty tvorkyňa Ema Fajnor, bývalá účastníčka reality šou Jana Hrmová, ale aj dievčatá zo všetkých troch sérií Ruže pre nevestu. Viaceré z nich sa delili o svoje zážitky a dojmy z predajne na sociálnych sieťach, čím ešte viac prispeli k rozruchu okolo otvorenia.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Predajňa ponúkla luxus, prehľadnosť aj kompletný sortiment
Nový obchod sa niesol v duchu modernej elegancie, na akú sú zákazníčky zvyknuté z veľkých svetových metropol. Dizajn predajne bol prehľadný, čistý a mal jasný cieľ, umožniť pohodlné, plynulé a štýlové nakupovanie. Zákazníčky tu našli kompletný výber produktov značky, od podprseniek a nohavičiek cez nočnú bielizeň až po ležérne loungewear kúsky z rôznych kolekcií.
Značka je známa aj svojimi vôňami, ktoré si získali srdcia zákazníčok po celom svete. V predajni nechýbala ani kolekcia Victoria’s Secret Beauty, ktorá zahŕňala telové spreje, hmlové vône, telovú kozmetiku aj prémiové parfumy. Bombshell Eau de Parfum, ikonická vôňa tejto značky, patrila medzi hlavné hviezdy.
Značka s celosvetovým dosahom
Victoria’s Secret & Co. (NYSE: VSCO) patrí medzi najznámejších predajcov spodnej bielizne na svete. Okrem hlavnej značky zahŕňa aj Victoria’s Secret PINK a Adore Me, digitálnu platformu zameranú na ženy rôznych veľkostí a štýlov. Spoločnosť má aktuálne viac ako 1 350 obchodov v 70 krajinách sveta a zamestnáva vyše 30 000 ľudí. Jej cieľom je podporovať ženy v každej fáze života, zvyšovať ich sebadôveru a oslavovať ich jedinečnosť.
Miška a Denis zo Sexuálnej výchovy: Klitoris je oveľa väčší, ako si ľudia myslia. Toto urobte po každom pohlavnom styku
Problém za tunelom Višňové: Vodiči neodbočia, nová cesta je zbytočná. Analytik Bazovský vysvetlil, prečo
Bola vysušená 5 rokov doma v garáži a jej rodina si to nevšimla: Záhada úmrtia mladej ženy vám nedá spávať
Už malý detail vie ušetriť desiatky eur, takto si nastavte radiátory. Odborníci upozorňujú, čo je doma najväčší problém
Patrí medzi najlacnejšie lyžiarske strediská v Európe: Najete sa tu už od 5,5 eura, cena skipasu vás prekvapí
S analytikom Potočárom sme sa rozprávali o energopomoci. Boli sme na magických trhoch, očarili nás ponukou aj cenami
Doktorka Jana Boboková o zomieraní: Život nie je nutné za každú cenu umelo predlžovať. Musíme akceptovať, že bude koniec
Našli ho mŕtveho v hotelovej vani, stal sa tak členom „Klubu27“: Smrť Jima Morrisona je dodnes veľkou záhadou
Ženy mučil a hral s nimi najzvrátenejšiu hru, akú si viete predstaviť. Z vraha sa dvíhal žalúdok aj skúseným policajtom
Exdetektív Vachálek: Ak by bol Černák na slobode, niekto by si ho našiel. Koncom búrlivej mafiánskej éry je vražda Kuciaka








Nahlásiť chybu v článku