Foto: TASR/AP (Steve Helber)

Obchodný reťazec Lidl chystá vlastný e-shop aj vernostný program.

Nemecký obchodný reťazec Lidl chce posilniť svoju pozíciu na slovenskom trhu a po spustení outletovej predajne, si od októbra pre zakáznikov pripravil ďalšiu novinku. E-shop so spotrebným tovarom.

O novom spôsobe predaja nepotravinového tovaru prostredníctvom oficiálneho internetového obchodu informoval portál Stratégie. Ten by mal byť dostupný prostredníctvom webu Lidl.sk od pondelka 7. októbra.

Zatiaľ len spotrebný tovar

Sieť obchodov Lidl bude na svojom novom e-shope ponúkať len spotrebný tovar, a tak narozdiel od konkurenčnej siete supermarketov a hypermarketov Tesco, si zákazníci zatiaľ nebudú môcť z pohodlia domova objednať čerstvé potraviny. Časom by sa to však malo zmeniť.

Podľa informácií, ktoré priniesol web Stratégie, budú mať zákazníci k dispozícii drogériu, odevy, produkty pre domácnosť aj elektroniku. Pokiaľ teda vyhliadnutý produkt z letáka v niektorej z kamenných predajní nenájdete, stále si ho budete môcť objednať cez internet.

Foto: TASR/AP (Michel Euler)

Na Slovensko prichádza Lidl s e-shopom dva roky po úspešnom spustení v susednej Českej republike. Obľúbený reťazec sa teší čoraz väčšej popularite u zákazníkov a na Slovensku má v súčasnosti podľa informácií TASR už 137 predajní v 93 mestách. Na našom trhu pôsobí od roku 2004 a len v tomto roku otvoril 3 predajne, do jeho konca by mali pribudnúť ďalšie v dvoch mestách.

Lidl na Slovensku zamestnáva vyše 4800 zamestnancov, pričom pred 15 rokmi ich bolo „len“ 482. Ako informuje TASR, z počtu 4800 tvoria tri štvrtiny ženy a takmer polovica zo všetkých zamestnancov pracuje na skrátený úväzok.

Aj vernostný program

Podľa informácií Denníka N okrem spustenia e-shopu, Lidl tiež predstavil aj nový digitálny vernostný program. Lidl Plus by v ňom mal zákaznikom ponúkať výhodné ponuky, akcie aj špeciálne kupóny. Vernostný program však najskôr otestujú zamestnanci a začiatkom roka 2020 by mal byť spustený aj pre všetkých zákazníkov.

Lidl má predajne v 29 krajinách, v ponuke približne 2-tisíc produktov a vyše 200 privátnych značiek. Na Slovensku má okrem predajní aj tri logistické centrá, centrálu a predajňu outletového tovaru.

Stratégie, Denník E
0
Uložiť článok
Komentovať ( 0 )
Príbehy