Foto: CasaCeramica

/ 845 / Matej Mensatoris
Pamätáte sa ešte na časy kedy aj vám učitelia vraveli: „Nebež po tej chodbe“!? Pre niektorých z nás je to už minulosť, pre niektorých ešte každodenná realita.

Realita je to aj pre spoločnosť Casa Ceramica z Veľkej Británie, ktorá s behom po chodbách mala očividne veľký problém, a tak sa ho rozhodla vyriešiť naozaj netradične.

V ich showroome v Manchestri mali návštevníci tendenciu behať po ich chodbe, ktorá vedie do spomínaného showroomu. Trochu tomu nerozumieme, ale zrejme sa už nemohli dočkať, ako uvidia ich skvelé produkty, a tak za nimi rovno utekali. Firma sa s touto skutočnosťou vysporiadala naozaj po svojom. Nieže by im záujem zákazníkov prekážal, ale bezpečnosť je predsalen na prvom mieste. Svoju pôvodnú dlažbu vymenili za novú a dopadlo to nejak takto:

Žeby tam spoločnosť zámerne spravila preliačinu, aby im návštevníci popadali rovno pred dverami a zapamätali si, že po chodbe sa proste nebehá? Samozrejme, že nie. Jedná sa len o skvelú optickú ilúziu, ktorá len podčiarkuje fakt, že spoločnosť je v „podlahovom svete“ naozaj doma a dokáže nielen vyrobiť, ale aj položiť podlahu podľa vašich predstáv.


Asi by sme márne hľadali lepšiu reklamu, kde by sa dalo demonštrovať, čoho všetkého je vaša firma schopná. Týmto kreatívnym spôsobom zabili dve muchy jednou ranou.


„Inšpiráciou pre nás bolo premeniť vstup do showroomu na ilúziu a prekonať očakávanie toho, na aké účely môžu byť naše produkty používané. Je to samozrejme iba ilúzia a návštevníci sú v úplnom bezpečí,“ uviedol pre portál INSIDER zástupca Casa Ceramica.

Pozri aj: Parkovacie miesto roka: Aj takéto parkovanie môžete nájsť v Bratislave

sketcher.startitup.skthisisinsider.com




Komentovať (0)