Bratislava, okrem iného, vyniká aj v koncentrácii moderných nákupných centier. V blízkom okolí Dunaja sa nachádzajú hneď traja veľkí hráči – Eurovea, Nivy a Aupark. Práve posledné menované obchodné centrum už nejaký čas chystá výrazný krok vpred. Zisťovali sme pre vás viac informácií.
Už na jeseň minulého roka sme vás informovali o tom, že známe bratislavské nákupné centrum Aupark chystá masívnu prístavbu. Tá sa bude pýšiť rôznymi ekologickými prvkami vrátane zelenej fasády, ktorá by mala mať výšku 18 metrov a dĺžku 130 metrov. Miesto na život tu nájde 40-tisíc rastlín rôznych druhov. Stavebné práce v najbližších týždňoch pomaly finišujú a nová obchodná zóna už čoskoro privíta nedočkavých zákazníkov.
Ako nám prezradili zástupcovia centra, všetko ide podľa plánu a otvorenie je naplánované na október tohto roka. „Všetky práce napredujú podľa plánu. V rámci nich sme už stihli otvoriť rozšírenie v podzemnej garáži, kde pribudlo 79 nových, pohodlných parkovacích miest v modrej zóne. Na fasáde postupne pribúdajú rastliny, so všetkými prácami sa už blížime do finále. Otvorenie novej časti Auparku je naplánované na 24. 10. 2024,“ povedala pre interez Veronika Košická, generálna manažérka Auparku.

Spolu s otvorením si kompetentní pripravili aj zaujímavý program a množstvo benefitov. Na ne sa môžu tešiť všetci členovia vernostného programu Aupark, no počas celého otváracieho víkendu budú v nákupnom centre dostupné zľavy, a to takmer v 100 prevádzkach. Čerešničkou na torte má byť koncert speváčky Jany Kirschner.
Pribudnú aj nové značky
Zväčšenie nákupného centra so sebou, pochopiteľne, prinesie aj nové predajne. Medzičasom už v Auparku otvorili aj značky ako Ploom, vynovená kaviareň La Crema, JD Sports, UYN Store, rozšírený Dr. Max, najväčšia DM Drogerie na Slovensku, či ikonická londýnska kaviareň EL&N Café. Už dlhšie sa taktiež spomínajú takzvané flagship predajne módnych brandov Zara či Reserved. Nebudú však ani zďaleka jediné, ktoré sa do Auparku chystajú.

„Do nášho portfólia pribudnú Cropp, House, gruzínska reštaurácia Marani a svoje pôvodné jednotky rozšíria aj Bershka a Pull&Bear. Rokovania však neustále prebiehajú aj s mnohými inými, mimoriadne zaujímavými značkami, ktoré na Slovensku ešte svoje zastúpenie nemajú,“ uviedla pre interez Veronika Košická.
Bola vysušená 5 rokov doma v garáži a jej rodina si to nevšimla: Záhada úmrtia mladej ženy vám nedá spávať
Už malý detail vie ušetriť desiatky eur, takto si nastavte radiátory. Odborníci upozorňujú, čo je doma najväčší problém
Patrí medzi najlacnejšie lyžiarske strediská v Európe: Najete sa tu už od 5,5 eura, cena skipasu vás prekvapí
S analytikom Potočárom sme sa rozprávali o energopomoci. Boli sme na magických trhoch, očarili nás ponukou aj cenami
Doktorka Jana Boboková o zomieraní: Život nie je nutné za každú cenu umelo predlžovať. Musíme akceptovať, že bude koniec
Našli ho mŕtveho v hotelovej vani, stal sa tak členom „Klubu27“: Smrť Jima Morrisona je dodnes veľkou záhadou
Ženy mučil a hral s nimi najzvrátenejšiu hru, akú si viete predstaviť. Z vraha sa dvíhal žalúdok aj skúseným policajtom
Exdetektív Vachálek: Ak by bol Černák na slobode, niekto by si ho našiel. Koncom búrlivej mafiánskej éry je vražda Kuciaka
Vývar za 3,90 € a ríbezľové pivo za 4 €: Našli sme najstaršiu slovenskú reštauráciu, po večeri sme ochutnali niečo nečakané
Outlet z kauzy slayáda začal veľkolepo, rýchlo sa z neho stala „nákupná zóna duchov“. Zákazníkov si užíval krátko








Nahlásiť chybu v článku