Aj historický dokumentárny seriál môže byť cool.

Kanál Viasat History začal 25. augusta vysielať nový dokumentárny seriál Príbeh Európy a my sme mali približne dva týždne na to, aby sme ho odprezentovali našej komunite.

Svoju kampaň sme postavili na kampani Viasatu, ktorú sme prispôsobili našej cieľovej skupine.

Naša kampaň sa zakladala na:

  • Dvoch novinkách v našom video seriáli V KOCKE
  • Jedného samostatného náučného videa o kontinentoch
  • Jedného natívneho článku
  • Jedného interaktívneho kvízu o histórii Európy
  • Jedného vzdelávacieho viral postu na Instagrame @interezsk, kde sme v popisku promovali seriál
  • Troch citátoch o osobnostiach, ktoré zmenili Európu na Instagame @psych.sk

Dve novinky v seriály v KOCKE

V prvom videu, ako môžete vidieť na začiatku štvrtej minúty, sme vymenili jednu z noviniek zo sveta za novinku o novom dokumente o Európe.

3:40: V druhom videu v našom seriáli v kocke sme opäť pripomenuli ľuďom, aby na tento seriál nezabudli. Tu sme nadviazali na predošlé video, kde sme ľuďom dovysvetlili, prečo by tento seriál mali zaradiť do svojho kalendára.

V dvoch videách sa tak dozvedelo všetky potrebné informácie o seriály viac ako 32-tisíc ľudí.

Video Now You Know – Ako vznikali názvy kontinentov

V tomto videu sme sa opreli o jednu z tém, o ktorej sa hovorí v seriáli Príbeh Európy. Práve preto sme spravili video o tom, ako vznikali názvy kontinentov. Jedným z nich je aj Európa. Samozrejme, že naše video malo len pár minút a v porovnaní s dokumentov nenasýtilo diváka všetkými informáciami, ktoré by od neho očakával. Práve preto sme jeho pozornosť upreli na seriál, kde jeho otázky o Európe budú raz a navždy zodpovedané. Video si pozrelo viac ako 15-tisíc ľudí.

Natívny článok: Desať dokumentov, ktoré majú len pár častí, no naučia ťa viac, ako celý polrok presedený v lavici v škole

Pri kreatíve sme nový seriál zakomponovali iba do jedného článku hlavne preto, že sme kampaň chceli distribuovať vo viacerých formách a z každého druhu sme vybrali to najefektívnejšie riešenie, aby mala kampaň čo najväčší zásah. A to sa nám aj vyplatilo, článok o dokumentoch, kde hneď na prvej priečke bol Príbeh Európy, mal 12,4 tisíc prečítaní a takmer 400 zdieľaní.

Kvíz o Európe

Pri kvíze sme to mali veľmi jednoduché. V našom kvíze si ľudia mohli otestovať, ako dobre poznajú históriu Európy. Ak v kvíze odpovedali na veľa otázok nesprávne, napísali sme im, že o Európe toho až tak veľa nevedia a práve preto by mali dať šancu novému seriálu. Ak naopak, niekto v kvíze exceloval, usúdili sme, že história Európy ho naozaj zaujíma a práve preto ho bude zaujímať aj nový seriál na Viasate. Kvíz vyriešilo 6,5-tisíc ľudí. Pod každým hodnotením sme taktiež zakomponovali peknú grafiku, ktorá promovala seriál.

Citáty o osobnostiach

Pomocou zaujímavého citátu sme priblížili historické osobnosti našej komunite. Keď ich spoznali pomocou myšlienky, v statuse nebolo nič jednoduchšie, ako im odporučiť seriál Príbeh Európy. Okrem toho sme do Instagram galérie pridali ešte jednu fotografiu, ktorá priamo odkazovala na seriál a uvidel ju každý, kto si pozrel fotografiu.

Veľké osobnosti Európy a ich najslávnejšie citáty mali na Instagrame mali takmer 6-tisíc interakcii. Každý jeden príspevok sa dostal k viac ako 17-tisíc ľuďom a mal viac ako 30-tisíc impresií. Dokopy sme pomocou troch nevinných príspevkov oslovili viac než 50-tisíc ľudí.

Viral post na Instagrame Interez.sk

Čerešničkou na torte bol pre nás už len zaujímavý príspevok na Instagrame Interez-u. Tam sme si zvolili zaujímavý fakt o jednom zo štátov Európy, o ktorom len málo ľudí doposiaľ vedelo. Na daný fakt sme nadviazali v popisku fotografie, kde sme opäť zakomponovali seriál Príbeh Európy. Jediný príspevok mal viac ako 9-tisíc lajkov, dostal sa k 106-tisíc ľuďom a mal viac než 150-tisíc impresií.

Seriál sme našim divákom a čitateľom predstavili z rôznych strán. Jednotlivé príspevky, kde sme promovali seriál, mali dokopy viac ako 20-tisíc interakcií a oslovili viac ako 210-tisíc ľudí. Ak by ste aj vy mali záujem o kampaň šitú na mieru pre vás, neváhajte nás kontaktovať na [email protected].

Uložiť článok

Najnovšie články