Bola ňou slávnostná večera v spoločnosti slávneho talianskeho herca a speváka Michele Morroneho.
Výnimočný zážitok sa uskutočnil na malebnom brehu jazera Maggiore. V rámci programu hostia navštívili ostrov Isola Bella, jednu z najromantickejších a najznámejších pamiatok Talianska. Po výlete nasledoval najočakávanejší moment – slávnostná večera, v rámci ktorého mali výhercovia možnosť osobne sa stretnúť s tvárou kampane HELL, Michele Morronem. Talianska hviezda ich všetkých privítala a vyjadrila vďaku a radosť z toho, že je súčasťou tohto jedinečného zážitku komunity značky HELL. Atmosféru podporilo aj hudobné vystúpenie, ktoré spojilo čaro talianskeho životného štýlu s modernými prvkami. Na konci celého programu sa mohli všetci výhercovia s hercom aj odfotiť, čím sa celý zážitok zmenil na úžasnú spomienku.
„Keď sme pripravovali túto súťaž, naším cieľom nebolo ponúknuť len materiálne ceny, ale aj skutočné, inšpiratívne momenty. Napríklad ako výnimočný večer, o ktorom budú účastníci s radosťou hovoriť aj po rokoch. Toto naše úsilie dokonale odráža, ako veľa pre nás znamenajú naši spotrebitelia. Chceli sme každému víťazovi poskytnúť prémiový zážitok zo značky, ktorý znamená štýl, uznanie a skutočný pocit spojenia,“ povedala Adrienn Popovics, marketingová riaditeľka HELL ENERGY.
Propagácia celej súťaže HELL bola väčšia ako kedykoľvek predtým a prilákala milióny účastníkov z deviatich krajín. Zatiaľ čo hlavná cena, úplne nový Mercedes-AMG A35, bola pôsobivá sama o sebe, večer strávený s Michele Morronem sa nepochybne stal jedným z najpamätnejších vrcholov kampane.
Nahlásiť chybu v článku