Ešte v septembri sme vás informovali o tom, že známy poľský reťazec Ochnik dokončil svoj oficiálny vstup na slovenský trh a otvoril u nás svoju prvú predajňu. Stalo sa tak v trenčianskom nákupnom centre Laugarício, na ktoré neskôr nadviazal pobočkou v Nitre. Pri týchto mestách však ani zďaleka skončiť neplánuje.
Už vlani zástupcovia poľskej spoločnosti avizovali, že svoje slovenské pôsobenie by radi rozšírili, pričom údajne mali prebiehať aj rokovania s prenajímateľmi obchodných priestorov. Túto informáciu nám z Ochniku opätovne potvrdili začiatkom leta. „Sme v procese rokovaní o niekoľkých ďalších lokalitách,“ uviedol pre interez predseda predstavenstva značky Marcin Ochnik.
Na predajne v Trenčíne a Nitre by tak chceli nadviazať aj v ďalších mestách. Manažment si zároveň stanovil cieľ, ktorý by chcel v najbližších troch rokoch realizovať. „V priebehu nasledujúcich troch rokov chceme otvoriť približne 15 pobočiek a zintenzívniť aktivity súvisiace s budovaním rozpoznateľnosti značky na slovenskom trhu,“ dodal Ochnik.
Konkrétne lokality však zatiaľ kompetentní nekomentovali. Dá sa ale predpokladať, že vzhľadom na svoje zameranie a cenovú škálu budú vyhľadávať väčšie okresné či krajské mestá s atraktívnymi nákupnými centrami, ktoré združujú potenciálnych zákazníkov reťazca.
V Poľsku má viac ako 100 predajní
Spolu s možnosťou nakúpiť si oblečenie v kamenných prevádzkach, môžu Slováci využiť aj existujúci internetový obchod. Ochnik na ňom ponúka pánsku a dámsku módu, doplnky na cestovanie či rôzne kožené výrobky. Podľa slov Marcina Ochnika chce spoločnosť naďalej rozvíjať aj túto platformu.
U našich severných susedov Ochnik pôsobí od roku 1989, otvorených má viac ako 100 predajní a ide o populárneho obchodníka prezentujúceho tradíciu rodinného podniku. Predajca sa špecializuje na oblečenie, konkrétne na výrobu a predaj kožených produktov. V jeho sortimente zákazníci nájdu aj rôzne doplnky určené na cestovanie – cestovné kufre, batohy či kozmetické súpravy.
Cenová škála produktov sa pohybuje v závislosti od kategórie v desiatkach, ba dokonca až v stovkách eur, čiže Ochnik nemôžeme charakterizovať ako diskont. Nedá sa teda predpokladať, že sa ocitne v konkurenčnom boji s lacnejšími reťazcami.
Nahlásiť chybu v článku