To, že sú vianočné sviatky za rohom, neprezradila len nečakaná nádielka snehu, ale tiež vianočné reklamy, ktoré sa po roku vracajú späť na televízne obrazovky. Medzi nimi je aj tradičná reklama na Kofolu, ktorá stále patrí k najobľúbenejším reklamám Slovákov.
Legendárnu vianočnú reklamu od Kofoly očakáva na televíznych obrazovkách už azda každý z nás. Obľúbený diviak s „veľkými zahnutými zubami dohora“ sa stal za viac ako 20 rokov svojej existencie doslova symbolom blížiacich sa Vianoc. V tohtoročnej kampani Kofola predstaví nielen svoju sviatočnú limitovanú edíciu, ktorá vznikla spojením tradičných lokálnych značiek, ale aj nové vianočné posolstvo.

Dvojzmysel v podobe „dobroty“
Spoločnosť Kofola sa dlhodobo snaží posilňovať vzťahy medzi ľuďmi. Tohtoročnou vianočnou kampaňou sa rozhodla darovať láskavosť. „Je to hravý dvojzmysel, keď hovoríme, že prichádzame s originálnou vianočnou novinkou, ale zároveň vyzývame ľudí, aby boli k sebe láskaví,“ vysvetľuje Nikola Thomson, manažérka značky Kofola. Vianočnou kampaňou chce Kofola inšpirovať ľudí k šíreniu dobra a ku konaniu malých skutkov od srdca, ktoré nie sú len o veľkých gestách, ale aj o malých skutkoch ľudskej láskavosti, ktorými môžeme urobiť radosť iným.
Tradičný príbeh o prasiatku je ako každý rok obohatený o nový animovaný koniec (tag on). „A keďže Kofola bola a je o láske, rozhodli sme sa v príbehu zaľúbenej dvojice prasiatok pokračovať. Tento rok sa naše duo s láskou podelí o chutné dobroty, ale nás aj inšpiruje k vzájomnej dobrote,“ dodáva Thomson. Spot uzatvára predstavenie tohtoročnej limitovanej vianočnej edície – Kofoly s príchuťou Marlenka.
Tradičný vianočný spot s novým animovaným koncom, ktorý spoluvytvorila reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, si môžete pozrieť tu:
Ikonická reklama beží od 4. novembra v STVR a na TA3. Okrem tradičného televízneho spotu plánuje Kofola do mediálneho mixu zaradiť aj kratšie formáty sponzorských odkazov. Sprevádzať ho bude digitálna kampaň na YouTube a sociálnych sieťach, podporená tematickým a influencerským obsahom.
Kofola doplní svoje tohtoročné aktivity v rámci kampane spotrebiteľskou súťažou. „Ľudia môžu opäť zbierať kódy pod viečkami, ktoré potom zaregistrujú na webovej stránke a zapoja sa do žrebovania o poukaz na zážitok Amazing Places v hodnote 4 000 eur na celý rok. Pripravujeme však aj množstvo ďalších cien,“ dodáva k súťaži Thomson.
Vizitka kampane:
Zadavávateľ – Ľubica Mieresová, Nikola Thomson, Kofola ČeskoSlovensko a. s.
Account Manager – Laura Chnapková
Strategy Director – Dominika Múdra
Creative Director – Kristína Pavlendová
Copywriter – Ivana Viteková, Lukáš Baláž
Art Director – Martina Mihálová, Gabriel Jakubkovič, Jaroslav Varchola
 Herci, ktorí boli počas natáčania Harryho Pottera vymenení: Niekedy to bolo fiasko, inokedy tvorcovia nemali na výber
Herci, ktorí boli počas natáčania Harryho Pottera vymenení: Niekedy to bolo fiasko, inokedy tvorcovia nemali na výber Terapia červeným svetlom nie je zázračná, tvrdí odborníčka: Vedeckých dôkazov je málo a chýbajú, nie je to všeliek
Terapia červeným svetlom nie je zázračná, tvrdí odborníčka: Vedeckých dôkazov je málo a chýbajú, nie je to všeliek ANKETA: Nepáči sa mi to, malo by sa to odstrániť. Slovákov sme sa opýtali, čo si myslia o Separovom sprejovaní v Himalájach
ANKETA: Nepáči sa mi to, malo by sa to odstrániť. Slovákov sme sa opýtali, čo si myslia o Separovom sprejovaní v Himalájach Káva za 3,60 eura nám udrela do nosa a nevoňala: Boli sme v novom podniku, ktorý otvorili majitelia reštaurácie z Na nože
Káva za 3,60 eura nám udrela do nosa a nevoňala: Boli sme v novom podniku, ktorý otvorili majitelia reštaurácie z Na nože Prirovnávajú ju ku Kate Middleton, takto ju mal Putin žiadať o ruku: Kto je Alina Kabajevová, údajná nová cárovná v Kremli?
Prirovnávajú ju ku Kate Middleton, takto ju mal Putin žiadať o ruku: Kto je Alina Kabajevová, údajná nová cárovná v Kremli? Ste tu za hodinu, najete sa od 5 eur: O tomto európskom klenote ste možno nikdy nepočuli, musíte ho vidieť
Ste tu za hodinu, najete sa od 5 eur: O tomto európskom klenote ste možno nikdy nepočuli, musíte ho vidieť Detské nosové vakcíny proti chrípke boli fuč za pár hodín. Vieme, kedy príde posledná dávka, niektorí rodičia sú zúfalí
Detské nosové vakcíny proti chrípke boli fuč za pár hodín. Vieme, kedy príde posledná dávka, niektorí rodičia sú zúfalí Budú v sobotu na Sviatok Všetkých svätých otvorené obchody? Pozrite sa, ako to bude po novom, reťazce hlásia zmeny
Budú v sobotu na Sviatok Všetkých svätých otvorené obchody? Pozrite sa, ako to bude po novom, reťazce hlásia zmeny Radik bol postrach Ruska: Škrtil 90-ročné ženy, tvrdil, že ich to nebolí a len sa chcel najesť. Náhodou ho zachytilo video
Radik bol postrach Ruska: Škrtil 90-ročné ženy, tvrdil, že ich to nebolí a len sa chcel najesť. Náhodou ho zachytilo video Boli sme sa v Bratislave zaočkovať proti covidu bez registrácie: Rad nemal konca, ľudia vtipkovali o kukurici. Na toto sa pripravte
Boli sme sa v Bratislave zaočkovať proti covidu bez registrácie: Rad nemal konca, ľudia vtipkovali o kukurici. Na toto sa pripravte 
    

 
            

 
                                                                 
							 
                    









 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    
Nahlásiť chybu v článku