/ 0 / mchl
Pri chudnutí sú veľmi dôležité kardio cviky. Nielenže vďaka nim schudnete, ale tiež pomôžu vášmu zdraviu globálne – zlepšujú kondíciu, skvalitňujú spánok, po čase...

Running-at-sunsetPri chudnutí sú veľmi dôležité kardio cviky. Nielenže vďaka nim schudnete, ale tiež pomôžu vášmu zdraviu globálne – zlepšujú kondíciu, skvalitňujú spánok, po čase začnete mať viac energie, zbavíte sa stresu a majú pozitívny vplyv na činnosť srdca. A aké cviky sú kardio? Bicyklovanie, aerobik, zumba, spinning, ale najlepší kardio cvik  je behanie. Nikto ešte nič lepšie nevymyslel. Pri behaní dostane zabrať každá česť tela a nepotrebujete žiadne pomôcky. Okrem dobrý kvalitných topánok. Tenisky určené na beh ženám by mali byť ľahšie ako tie pre mužov. Tak tenisky na nohy a behu zdar. 

Ak ste až príliš chudý a chcete nabrať svalovú hmotu, nepotrebujete robiť kardio cviky. V prvom rade si zmeňte jedálniček, aby ste pribrali hmotnosť, ktorú potom premeníte na svaly, tzv. objemovka. Hmotu, ktorú naberiete, najlepšie premeníte na svaly cvičením so závažiami. Ak nemáte vo svojej blízkosti žiadnu posilňovňu alebo vám viac vyhovuje cvičiť doma, tak si urobte svoju vlastnú posilku. Činky, posilňovacie lavice a bradlá by vám v nej nemali chýbať.

Ak budete mať svoju posilňovňu takto vybavenú, nebude na tele sval, ktorý by ste nedokázali precvičiť. Cviky, na ktoré nebudú stačiť činky s lavicami, doženiete na bradlách. Bradlá na cvičenie sú vhodné hlavne na brušné svaly, ale existujú aj bradlá s hrazdou, na ktorých môžete dať riadne zabrať chrbátu. Takže žiadne výhovorky, do leta môžu v plavkách vyzerať dobre aj tí, ktorí majú nadváhu aj tí, ktorí si myslia že sú ako tyčky do fazuľky. Stačí len vydržať a úspech sa dostaví.


Komentovať (0)