IKEA

/ 0 / Michaela
Za luxus sa platí. Niekedy zlatý monogram vyšitý na kabelke vytvára ilúziu výnimočnosti. No niekedy sa aj odevný návrhár trafí tesne vedľa...

Módna značka Balenciaga (o ktorej sa priznám, som v živote nepočula), pred pár dňami predstavila novú nákupnú tašku, ktorá určite poteší predovšetkým milovníkov firmy IKEA. Rozdiel, ktorý bije do očí, je predovšetkým v cene. Zatiaľ čo za luxusný variant zaplatíte približne 1959 eur, v IKEA za to zaplatíte len 0,68 €. 

Tento počin pobavil nielen sociálne siete, ale aj samotného švédskeho giganta. Spolu so štokholmskou kreatívnou agentúrou ACNE (veľmi kreatívny názov), reagovali na predraženú novinku reklamu, ktorá má za „úlohu“ pomôcť ľuďom rozlíšiť model originálny model modrej tašky FRAKTA od luxusnej varianty odevnej značky Balenciaga.

Ak by vás trápilo, čo také môže ponúknuť veľká nákupná taška Balenciaga, uvádzame aj špecifické parametre. Ponúka dvojitú rukoväť z teľacej kože (dlhú a krátku), bielu zipsovú špičku, má k dispozícii vrecko na zips, vo vnútri je miesto pre kľúče, no najmä si nenechajte ujsť razené zlaté logo Baleciaga. Veď práve to mu dáva štatút luxusu. A aby sme nezabudli, taška je vyrobená v Taliansku. Neviem ako vy, no ja by som ju nechcela zabudnúť v našom  supermarkete. Radšej oželiem overený variant z IKEA, ten je predsa len lacnejší.

Nájdite desať rozdielov (Dobre, stačia aj dva):

FRAKTA, notoricky známy model od IKEA

ikea.com

A jeho luxusná sestrička

acnecollective

Kúp si originál len za 0,99 §

ikea

A luxusná „napodobenina“

COURTESY OF BARNEYS NEW YORK

Veríme, že ostanete verní originálu a nie luxusnému variantu. IKEA však perfektne ukázala, že má zmysel pre humor. A to sa ráta!

Pozri aj: IKEA vyriešila svoj najväčší problém s nábytkom. Odteraz bude všetko jednoduchšie, ako kedykoľvek predtým

Interez.sk (Michaela), boredpanda.com




Komentovať (0)