Foto: youtube.com(Samsung Mobile USA)

/ 199 / Michaela
Apple vs. Samsung. Večný boj dvoch popredných výrobcov mobilov, ktorý nemá víťaza. Firma Samsung však tentoraz vo svojej reklame poriadne pritvrdila.

Niektoré reklamy sa vymykajú zo šedého priemeru. Nemusia byť ukričané, ani určené pre ľudí s minimálnou výškou intelektu. Samsung urobil reklamu, na ktorú len tak ľahko nezabudnete. Ľudia sa na nej síce bavia, i keď firme Apple pravdepodobne nebude až tak veľmi do smiechu.

Ruku hore, kto si aspoň raz v živote nevylial na telefón vodu, alebo mu omylom nespadol do záchodovej misy? Aj vy ste sa ho pokúšali „oživiť“ v miske suchej ryže? Ak áno, tak určite viete, že táto metóda nie je až taká úspešná, ako sme si kedysi mysleli. Tvorcov reklamy firmy Samsung –  Growing up  (Rastieme), napadol naozaj skvelý nápad. Na časovej osi sa vracajú trošku dozadu, pričom v krátkej, jednominútovej reklame, vidíme prierez vývojom nielen Samsungu, ale i iPhonu. Reklama je vydarená. Avšak trendový iPhone v nej neukazuje práve v tom najpriaznivejšom svetle.

Samsung vs. iPhone. Kto je lepší?

Reklama je však dosť jednostranne zameraná. Vyzerá to tak, akoby sa iPhone od roku 2007, teda za posledné desaťročie takmer nezmenil. Dodnes však nedokáže napríklad odolať vode a väčšinou mu nepomôže ani povestná ryža. Samsung poukazuje na to, že iPhone 4 mal nedostatočný 15GB úložný priestor či menší displej oproti Samsungu Galaxy Note 3. Veľkou výhodou súčasného modelu Galaxy Note 8 je aj bezdrôtové nabíjanie, s ktorým sa pri iPhone 8 nestretneme. Reklama však (ako to už býva), rozdelila ľudí do dvoch táborov, pričom majitelia  iPhonu ju doslova berú ako osobnú urážku.

Čím vyššie číslo, tým väčšia kvalita?


Za všetkým hľadaj peniaze

Len nedávno Apple predstavil iPhone X, pričom si od tohto modelu sľubuje naozaj veľa. Firma očakáva až štvrtinu zisku práve predajom tohto modelu. Táto firma patrí k najziskovejším firmám na svete, veď za posledné tri mesiace predala viac ako 45,7 miliónov zariadení iPhone, čo je približne o 14 percent viac, ako to bolo v predchádzajúcom kvartáli, pričom celkové tržby spoločnosti za štvrtý štvrťrok predstavovali 52,6 miliárd dolárov. Možno aj toto je dôvod, prečo sa firma Samsung pustila do svojho konkurenta. Ale určite to nie je len o prvoplánovej závisti.

Stále sa nám však prezentuje iPhone ako ten najlepší, najkvalitnejší telefón na trhu, ktorý je vhodný len pre elity. Ale naozaj je to tak? Samsung ukazuje, že v mnohých parametroch ich modely predčia ospevovaný iPhone. Ktovie, či sa Apple neodhodlá k podobnému kroku. Možno sa aj od nich dočkáme reklamy, ktorá skope Samsung pod čiernu zem.

Pozri aj: 10 užitočných funkcií vášho smartfónu, o ktorých ste dodnes netušili

unilad.co.uk


Komentovať (0)