Ilustračná fotografia, Foto: Archív TASR

Pivovarnícka skupina spúšťa veľkú kampaň na podporu prevádzok.

Slovensko od stredy žije štvrtou fázou uvoľňovania opatrení prijatých v súvislosti s pandémiou koronavírusu a život sa tak v mnohých ohľadoch vracia do niečoho, čo môžeme zatiaľ považovať za nový normál. V mestách a obciach sa tak  plnia napríklad letné terasy reštaurácií či pohostinstiev. Druhá najväčšia pivovarnícka skupina na Slovensku – Plzeňský Prazdroj – preto spúšťa veľkú kampaň, ktorou chce odmeniť zodpovednosť Slovákov v uplynulých týždňoch. 

Pivovarnícka skupina Plzeňský Prazdroj spúšťa svoju novú kampaň pod názvom Prvé na Prazdroj, ktoré má poslúžiť ako pozvánka k postupnému návratu do normálu a poďakovanie ľuďom za zodpovedný prístup v uplynulých týždňoch, kedy na Slovensku platili prísne epidemiologické nariadenia. Plzeňský Prazdroj v rámci kampane pozýva ľudí na jedno pivo zdarma v ich obľúbenom podniku, a to na účet pivovarníckej skupiny, informuje Prazdroj v tlačovej správe.

Ilustračná fotografia, Foto: Archív TASR

Pivo na účet výrobcu

„V rámci kampane si budú môcť spotrebitelia od pondelka 25.5. počas dvoch týždňov vychutnať jedno pivo na náš účet vo svojom obľúbenom podniku. Konkrétny termín akcie si určí samotná prevádzka. Pôjde vôbec o najmasívnejšiu podporu v našej histórii, dotkne sa 4000 prevádzok naprieč celým Slovenskom,“ hovorí Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre prevádzky a reštaurácie Plzeňský Prazdroj Slovensko.

Kampaň má byť aj pomocou pre samotné podniky, ktoré za posledné týždne prežívali neľahké obdobie. „Posledné čísla ukazujú, že krízu neprežilo 35 podnikov. Aby sa k nim nepridávali ďalšie, v Prazdroji pripravujeme sériu aktivít na prinavrátenie spotrebiteľov do prevádzok,“ vysvetľuje Kubiš s tým, že prvá z aktivít je práve kampaň Prvé na Prazdroj.

Podľa informácií od tlačovej hovorkyne Plzeňského Prazdroja Zdenky Huňady bude kampaň prebiehať štýlom 1 + 1 zdarma. Pri objednávke jedného piva tak v rámci kampane Prvé na Prazdroj dostanete prvé pivo zdarma. O informácii o začiatku a dostupnosti kampane budú informovať vaše samotné obľúbené prevádzky.

Ilustračná fotografia, Foto: Archív TASR

Na ťahu sú ľudia

Po spustení štvrtej fázy uvoľňovania opatrení eviduje Plzeňský Prazdroj zvýšený dopyt piva zo strany prevádzok. „Dva dni po vyhlásení uvoľnení sme zaznamenali objednávky na 2100 hl piva. Priemerná prevádzka pritom počas celej letnej sezóny predá asi 34 hl piva,“ informuje Prazdroj v tlačovej správe. Podľa aktuálnych nariadení hlavného hygienika Slovenskej republiky môžu reštaurácie a pohostinstvá otvoriť aj interiérové priestory, kapacitne sú však obmedzené, a preto sú hlavným motorom stále letné terasy.

„Naštartovanie ekonomiky však bude významne závisieť najmä od ľudí, bez ktorých to nepôjde a tempa, akým sa budú vracať k spoločenskému životu. Veríme, že spotrebitelia podnikom vo fáze ich otvárania prejavia dôveru a prídu si so svojimi blízkymi opäť vychutnať skvelé pivo a jedlo,“ komentuje situáciu Kubiš.

0
Uložiť článok
Komentovať ( 0 )