Foto: Pixabay

Slovenská sporiteľňa sa rozhodla po tom, ako zrušila reklamy na bilbordoch, pristúpiť k ďalšej veľkej zmene.

V lete Slovenská sporiteľňa prišla s pomerne netradičným vyhlásením. Rozhodla sa prestať používať vonkajšiu reklamu, t.j. bilbordy či citylighty. Teraz sa rozhodla pre ďalší krok. Skončí s letákmi a s potvrdenkami z bankomatov. Ročne tak ušetrí až 23 ton papiera. 

Ako informuje portál omediach.com, banka neočakáva, že by klienti na to reagovali negatívne. Čoraz viac z nich využíva digitálne služby, a tak možno zmenu ani nepostrehnú. Podstatné je ale to, že ročne len na papierových potvrdenkách ušetria až 9 ton papiera, čo má pre životné prostredie jednoznačne pozitívny vplyv.


Zmeny zasiahnu aj letáky na pobočkách. Reklama sa bude komunikovať iba prostredníctvom obrazoviek, vďaka čomu sa ušetrí ďalších 14 ton papiera.

0
Uložiť článok
Komentovať ( 0 )
Príbehy