Foto: ŠPAJZKA

Svoj bezobalový obchod vo svojom meste si teraz môžeš otvoriť oveľa jednoduchšie

Bezobalové obchody začínajú na Slovensku rásť ako huby po daždi. Vlastne dalo by sa povedať, že je to len malé mrholenie – stále ich totiž nemáme dostatok a je to skôr výsada väčších miest, kde je aj väčší dopyt, čo je pre majiteľa takejto prevádzky obrovskou výhodou. Ak ste premýšlali nad vlastným obchodom vo vašom mestečku, kde by ste predávali produkty bez obalu, no vždy ste váhali, teraz máte mimoriadne zaujímavú ponuku, ktorú by ste si nemali nechať újsť. 

ŠPAJZKA, ktorú možno poznáte ako predajňu v Senci alebo Trnave, ponúka totiž možnosť otvoriť si vlastnú prevádzku formou franšízového projektu, ktorý si môžete otvoriť vo vašom meste. Mnohí by radi nakupovali v obchode bez obalov, no nemajú príležitosť, pretože najbližšie miesto, kde si môžu nakúpiť všetok sortiment do vlastných nádob, je často vzdialený na desiatky až stovky kilometrov.

Foto: ŠPAJZKA

ŠPAJZKA oslávi v polovičke septembra ešte len svoje prvé narodeniny, ale posmelení reakciami zákazníkov aj našich dodávateľov, sme sa rozhodli rozšíriť užitočnosť tohto konceptu aj do iných miest a rozbiehame franšízový projekt – Otvor si ŠPAJZKU vo svojom meste,“ oboznamuje nás s plánmi zakladateľ projektu, Peter Kmeť.

Prečo ale vôbec bezobalové obchody potrebujeme? Možno je fakt, že neprodukovania žiadneho opadu a ochrana našej planéty pred ťažbou zdrojov pre niekoho nezaujímavý. No možno ho zaujme fakt, že bezobalový obchod môže byť šetrnejší aj pre jeho peňaženku. Obaly totiž zohrávajú svoju úlohu aj pri výslednej cene.

Foto: ŠPAJZKA

Máme radi naše mesto, vážime si ľudí ako takých, je pre nás prirodzené byť ochotní a milí, vážime si prírodu a všetko živé v nej a aj keď to možno bude znieť nadnesene, to všetko sa dennodenne snažíme preniesť do komunikácie so zákazníkmi. Ak toto funguje u nás a v našom meste, tak to bude fungovať aj v mnohých ďalších. Ak by sme sa rozširovali cez nových zamestnancov, je pomerne náročné a naozaj dlhotrvajúce vôbec nájsť a naučiť takto hocikoho fungovať. To srdce, čo denne do toho dávame my, to najsamlepší zamestnanec nemá potrebu robiť. To dokáže len osoba, ktorej na tom bytostne záleží. A to je majiteľ,“ hovorí Peter.

Koncept franšízy je pravdepodobne každému známy. Je to zaujímavá spolupráca medzi hlavnou značkou a prevádzkou, ktorú si môže niekto otvoriť formou franšízového projektu s tým, že nesie jej meno a identitu. Kúpa takejto franšízy znamená aj veľké výhody, ako je omnoho nižšia počiatočná investícia, prepojenie na dodávateľov a už vopred vytvorené meno.

Foto: ŠPAJZKA

Podľa majiteľa ŠPAJZKY môže byť nová franšíza otvorená už do 30 dní od podpisu nájomnej zmluvy.

Máme odkomunikované potreby z hľadiska hygieny ako kontrolného orgánu aj prístupu k produktom z pohľadu kvality a spôsobu skladovania. Veľkým plusom sú vzťahy a dohody s výrobcami a dodávateľmi, na to nadväzujúca cenotvorba a elektronická distritribúcia cien a cenoviek,“ vysvetľuje zakladateľ myšlienky.

„Navyše, každá ŠPAJZKA sa vo svojom regióne stáva obchodným zástupcom a získava provízie zo zákazníckych objednávok, ktoré prídu do e-shopu Vážimsiťa.sk z ich regiónu. Posledným bonusom – a to doslovným – sú finančné bonusy vyplácané spätne z dohodnutých objemov predaja každej ŠPAJZKY.

Počet plánovaných franšíz si ŠPAJZKA nestanovila. „Ak by boli čo i len tri, ale budú ich riadiť ľudia so srdcom na správnom mieste, bolo by to trojnásobne užitočnejšie ako sme užitoční dnes a nevytvorili by sa už snáď aj stotisíce odpadov z obalov. Už toto by bol dôvod na parádnu oslavu,“ dodáva Peter Kmeť. 

0
Uložiť článok
Komentovať ( 0 )
Príbehy