Draphic

/ 389 / mchl
Určite ste už niekedy čítali o tom, že skoro všetky potraviny, ktoré kupujeme, sú nezdravé a nenachádza sa v nich vôbec to, čo si myslíme, že tam je. Táto problematika zaujala aj Michala Drapáka, ktorý vytvoril nasledujúcu kampaň.

Každý deň sa nás obchody snažia prekabátiť a predať nám čo najviac tovaru zo svojho sortimentu. My len bezhlavo hádžeme veci do košíkov ihneď, keď pri nich uvidíme nápis zľava. A ani vôbec nevieme, čo kupujeme. Ako by ste však reagovali, keby boli obaly od potravín navrhnuté tak, že by na nich bolo presne napísané (nie len maličkými písmenkami) to, z čoho sa skladajú? Nakupovanie by už určite nebolo také, ako predtým. O tom, aké psychologické triky používajú obchody pre to, aby sme čo najviac nakúpili, sme už písali. Dnes sa na tovar v obchodoch pozrieme z trochu iného súdku.

Český dizajnér Michal Drapák, ktorý má 33 rokov, vytvoril dizajn obalov, ktoré pravdivo a niekedy aj dosť vtipne opisujú to, čo sa vo vnútri nachádza. Touto kampaňou však nechcel vôbec poškodiť výrobcov, iba upozorniť ľudí na to, čo jedia. Pozrite sa, či sa mu to podarilo.

Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic

Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic

Čo myslíte? Bolo by jednoduchšie nakupovať v obchodoch potraviny s podobnými obalmi? Podeľte sa s nami o svoj názor v komentároch.

Draphic, fici.sk


Komentovať (0)