Stále je niekto, kto tvrdí, že sa natívna reklama neoplatí?

Na úvod si rovno povedzme, že natívna reklama vo forme natívnych článkov je komplexnejšia ako sa na prvý pohľad zdá. Vždy je dôležité zhodnotiť, o aký typ produktu alebo služby ide a na základe toho v spolupráci s redakciou tvoríme obsah a formu natívneho článku, vrátane sprievodných aktivít, či už na Instagrame alebo Facebooku.

Čo sme urobili? 

Pripravili sme jeden z najefektívnejších a najfunkčnejsích konceptov. „Sériové články“ ponúkajú súhrn zaujímavých tipov alebo noviniek z rôznych tém. Tento formát je pre čitateľa veľmi zaujímavý,  má vysokú návštevnosť a v niektorých prípadoch aj mieru preklikov z odkazov v článku.

V affiliate spolupráci s predajcom leteniek sme teda pripravili niekoľko zaujímavých destinácií, kde môžu naši čitatelia zájsť. Samozrejme, s tipom na letenku a jej cenu vrátane prekliku na web partnera. 

Výsledkom boli zaujímavé čísla nielen čo sa týka návštevnosti, ale aj samotného predaja služieb. Článok sme podporili aktivitami na našom Instagrame prostredníctvom ankety v Príbehoch s rovnako zaujímavými číslami.

A výsledky?

Článok na webe interez.sk dosiahol viac ako 37 000 zobrazení, z toho viac ako 4-tisíc preklikov na linky v článku.

Prostredníctvom článku sa predalo 50 akciových leteniek cez Pelikán.

Zároveň sa podarilo predať aj 3 samostatné pobyty v hodnote 2700€.

 

google analytics statistiky

INSTAGRAM @interezsk

Na našom Instagrame s viac ako 155-tisíc fanúšikmi sme článok podporili cez Instagram Príbehy, z ktorých dokážeme spracovať zaujímavé výstupy, hlavne vďaka anketám. Výsledky: 26 000 ľudí si prezrelo Príbehy, 8256 sa zapojilo do ankety a viac ako 5700 ľudí kliklo na link s odkazom na web.

Napríklad: Vďaka ankete vieme, koľko z našich sledovateľov je už rozhodnutých pre letnú dovolenku alebo nie. A na základe toho vieme ideálne zacieliť ďalšie aktivity priamo na nich. 

Zaujíma vás podobný formát reklamy a mnoho ďalších možností, ktoré ponúka portál interez.sk pri tvorbe marketingových alebo komunikačných stratégií?

Kontaktujte nás:

Matúš Mikuláši
Marketing at interez.sk
[email protected]

0
Uložiť článok
Komentovať ( 0 )
Príbehy