Ďalšia z kampaní, ktorá robí z ľudí „pokusných králikov“ a sleduje ich správanie pod dohľadom kamier. Tentokrát boli v hre skoro 2 tisícky dolárov, ktoré značka Fruit of the Loom rozmiestnila po New Yorku.
Cieľom kampane bolo upozorniť na tak pohodlnú spodnú bielizeň, ktorú si na sebe ani nevšimneš. A značka ho spropagovala cez reklamu, ktorú si rovnako nevšimol skoro nikto. Z množstva obyvateľov, ktorí žijú a každodenne kráčajú ulicami New Yorku, našlo peniaze len 6 ľudí.
Je pravda, že peniaze neboli hodené rovno na chodníku, ale bolo potrebné všimnúť si reklamu a následne podľa inštrukcií nájsť peniaze. Značka do ulíc rozmiestnila 1 851 dolárov, pričom toto číslo je spojené s rokom jej založenia. Ľudia ich mohli nájsť napríklad v malých červených dvierkach, za plagátom s QR kódom alebo na ne upozorňoval malý nafukovací panáčik.
Reklama ukázala, ako sú ľudia zahltení reklamným obsahom, keďže množstvo z nich kampaň na ulici ani nezaregistrovalo. Toto správanie pravdepodobne očakávala aj samotná značka, keďže obnos peňazí nebol nízky.
Okrem peňazí sa v uliciach nachádzalo množstvo produktov z novej kolekcie Everlight, ktoré čakali na svojich nálezcov. Za kreatívnym konceptom kampane stojí agentúra Crispin Porter & Bogusky.
sketcher.sk
Radik bol postrach Ruska: Škrtil 90-ročné ženy, tvrdil, že ich to nebolí a len sa chcel najesť. Náhodou ho zachytilo video
Boli sme sa v Bratislave zaočkovať proti covidu bez registrácie: Rad nemal konca, ľudia vtipkovali o kukurici. Na toto sa pripravte
Urológ Ján Švihra: Vo vybraných prípadoch má obriezka stále veľký zmysel. Takto by mala vyzerať správna hygiena „tam dolu“
Brat za Brata zbiera údaje možno aj o vás. Redaktorka bola 21 dní v top exotickej destinácii, výdavky ju prekvapili
Objavili sme klenot, nikdy ste o ňom nepočuli: Prešli sme sa po najstaršom drevenom moste v Európe a navštívili unikát
Jednu chcel označiť horiacou cigaretou, inú zase zbil do bezvedomia. Čím bol Picasso väčší sadista, tým lepšie maľoval
Zrezanú kožu prišíval na tváre, topila sa v hnise, stál pri prvej plastike penisu: Chirurg experimentoval s obeťami vojny
ANKETA: Nemá to tu čo robiť. Pýtali sme sa Slovákov, či nakupujú v ruskom reťazci MERE a čo si o ňom myslia
Odborníčka na dýchanie Petra Gaul: 60 až 80 % z nás nedýcha správne. Čo bude platiť večne, sú 3 zásady
Najslávnejšia krádež v histórii umenia. Mona Lisa zmizla na dva roky z Louvru, podozrivý bol aj Picasso













Nahlásiť chybu v článku