logoaday

Nie je reklama ako reklama. Väčšina z nich je ujačaných, hlúpych, doslova znevažujúcich ľudský intelekt. Ale tieto sú výnimkou, na ktorú budete ešte dlho spomínať.

Des, surovosť a pravda, ktorá doslova bije do očí. Aj takéto sú reklamy, ktoré vznikli v roku 2016. Nenútia vás kúpiť si zázračný krém proti vráskam či vyrážkam. Poukazujú na tŕne v päte spoločnosti, ktoré môžeme spoločne vytrhnúť skôr, než začnú naozaj hnisať. 

„Som dobrým človekom. Občas si vyjdem na pivo, nie vždy sa s odpadkami trafím do koša a doma si viem pár výchovnými fackami urobiť poriadok,“ presne toto mi napadlo mysľou, keď som sa pozerala na snímky propagujúce rôzne projekty. Presne zachytili žiaľ bežný obraz človeka, ktorého nezaujíma, či po ňom príde potopa. Veď sa pozrite a sami si vytvorte názor…

Technológiami proti fyzickému násiliu

bestadsontv

 300 – tisíc detí ide miesto školy bojovať

adsoftheworld

„Pomôžme im navrátiť sa do školy,“ také je posolstvo organizácie Amnesty.

Aj takýto môže byť obraz rozvojového sveta. Takáto selfie by v skutočnosti vôbec nemala existovať

advertholics

Keď sladké zabíja. Tento plagát  vznikol na posilnenie všeobecného vedomia o rizikách spojených s cukrovkou

designindaba

Stojí to za ďalšiu cigaretu?

logoaday

Prečo darovať krv? Pretože niekomu zachránime život. A to doslova

blackninja
blackninja

Projekt propagujúci transplantáciu orgánov

secondlife

Deti trávia vonku menej času než väzni

adsoftheworld

„Sloboda pre deti!“ Súhlasíte so sloganom?

Detská práca. Ak o nej nebudeme rozprávať, nezastavíme ju

2social.info

Keď sa snažíte vytvoriť svet, v ktorom si nikto nebude vysvetľovať inak túto fotografiu

adeevee

UNICEF sa snažilo ukázať, že aj tato môže dať pusu svojej dcére.

Čím dlhšie zostane autistické dieťa bez pomoci, tým ťažšie sa mu bude pomáhať

2social.info

Čím skôr, tým lepšie, inak môžeme bariéru len ťažko prekonať.

Dôležitosť sprístupnenia miest aj pre telesne znevýhodnených jedincov

behance

Aj my sa na starobu môžeme ocitnúť úplne sami

adsoftheworld

„Samota zabíja,“ aj tak znie desivé posolstvo reklamy.

Sýty hladnému neverí

page-online

Tento plagát slúži na propagáciu World Food Program, ktorý si kladie za cieľ bojovať s hladom.

Rumusko proti odpadu: Aké veľké musia byť smeti, aby sme ich prestali ignorovať?

2social

Varovanie pre tých, ktorí radi telefonujú za volantom

bestadsontv

Keď nie je smajlík ako smajlík…

Presne toto robí životné prostredie: snaží sa prežiť

adofdamonth

Odlesňovanie spôsobuje skutočné utrpenie

adsoftheworld

Nie je to kožušina.  Je to niečia matka

adeevee

„Prestaňte si kupovať kožučiny,“ posolstvo organizácie PETA.

Pokémoni sú skutoční. Zachráňte ich!

freepik

Mali by sme miesto zachraňovania virtuálnych zvieratiek zachrániť tie naozajstné…

To, že niektoré veci sa v spoločnosti ignorujú, neznamená, že neexistujú. Spoločnými silami však môžeme zabojovať proti akémukoľvek neduhu.

Pozri aj: 11 bizarných japonských zvyklostí, ktoré prekvapia každého turistu

interez.sk (Michaela), brightside.me
Uložiť článok

Najnovšie články