/ 199 / mchl
Popradčania Matúš Horniaček a Valerián Lukačko prichádzajú na trh s inovatívnym diárom značky Everest Planner, ktorý človeku pomôže efektívne si nastaviť dlhodobú víziu, vybudovať nové pozitívne návyky a hlavne zvýšiť produktivitu.

 Cieľom týchto dvoch mladíkov je pomôcť čo najväčšiemu počtu ľudi, aby sa stali najlepšou možnou verziou samého seba. Zároveň však chcú pomôcť aj našej planéte a Slovensku. Preto sa rozhodli, že za každý predaný diár posadia jeden strom vo Vysokých Tatrách.

“Veríme v myšlienku, že každý biznis by mal mať pozitívny spoločenský dopad na spoločnosť, tzv. social impact, a preto sme sa rozhodli pre tento krok. Dúfame, že týmto počinom inšpirujeme aj ďalších podnikateľov na Slovensku, aby začali rozmýšľať nad tým, ako môžu pomôcť krajine okolo seba,” vyjadril sa 24-ročný spoluautor diára Valerián Lukačko.

A ako vlastne vznikol nápad na Everest Planner? “Dva roky dozadu sme nadobudli pocit, ako keby sme boli v začarovanom kruhu a nevedeli sme sa z neho dostať. Boli sme strašne zaneprázdnení, ale na druhej strane sme sa necítili produktívne. A tak sme hľadali impulz, ktorý by nás nejakým spôsobom nakopol,” začína vysvetľovať príbeh Matúš Horniaček a následne pokračuje: “Keďže na trhu nebol podobný nástroj, ktorý by nám vyhovoval, rozhodli sme sa, že spracujeme vlastný diár a skombinujeme do neho prvky, ktoré nám z nášho rozsiahleho výskumu vyplynuli ako kľúčové pre úspech.”

Danými prvkami sú podľa Valeriána a Matúša – dlhodobá vízia, sebareflexia, budovanie nových návykov, pozitívna psychológia, určovanie si priorít a zdravý životný štýl. A práve týchto 6 elementov sa snúbi v novom diári Everest Planner, s ktorým sa chcú chalani presadiť na medzinárodnom trhu. Verziu na prvý polrok 2018 momentálne ponúkajú na najväčšej svetovej crowdfundingovej platforme Kickstarter, kde si určili za cieľ vyzbierať 5000 dolárov. “Je to úplne minimum, ktoré potrebujeme na rozbeh podnikania. Diár sme urobili rovno v anglickej verzii, lebo máme medzinárodné ambície,“ vyjadril sa Horniaček.

Diár vyrábaný na Slovensku z recyklovaného papiera cieli na študentov, podnikateľov a celkovo ľudí, ktorí chcú vo svojom živote napredovať. “Mottom našej kampane je “Staň sa lepšou verziou samého seba”. Veríme, že každý z nás má v sebe veľký potenciál, a že práve Everest Planner dokáže človeka posunúť v živote o úroveň vyššie. Už teraz máme desiatky pozitívnych referencií od ľudí, ktorí si mali možnosť vyskúšať používanie tohto diára na vlastnej koži,” opisuje hlavnú myšlienku Valerián Lukačko a zároveň na záver dodáva odvážnu víziu: “Dúfame, že svojou časťou pomôžeme zmeniť tento svet k lepšiemu.”

Unikátny projekt môžeš podporiť aj ty svojou troškou na Kickstarteri. Kampaň bola práve spustená (1. novembra o 17:00).


Komentovať (0)