Foto: facebook.com (nekŕmte nás odpadom)

/ 0 / Matej Mensatoris
Mikuláš je tu už o dva mesiace. Aj keď my si to až tak neuvedomujeme, reťazce to vedia až príliš dobre.

Opakuje sa to každý rok a každý rok nás to zaskočí. Obchody akoby nepoznali štyri ročné obdobia a už koncom septembra nás začnú zahlcovať vianočným tovarom, len aby sme náhodou nezabudli, že tento sviatok sa pomaly, ale isto, blíži. Čo na tom, že bude až o necelé tri mesiace. A tak sa už teraz môžu z regálov na vás usmievať stovky figúrok Deda Mráza či Santa Clausa, vyrobených spravidla z pofidérnej kakaovej hmoty, ktorú podľa zákona ani nemôžu nazvať čokoládou. 

Na facebookovej stránke Nekŕmte nás odpadom sa už na konci septembra objavila táto fotografia so statusom „A už to začalo“.

A už to začalo

Posted by Nekŕmte nás odpadom on Samstag, 30. September 2017

Mnohí ľudia v komentároch neskrývali svoje rozhorčenie z ponúkaného množstva vianočného tovaru, počnúc figúrkami s Mikulášmi a salónkami končiac. Objavili sa aj názory, že takéto niečo je v podstate prejavovanie neúcty ku sviatku, ktorý pokladáme za najvýznamnejší v celom kalendárnom roku.

Našli sa ale aj vtipné komentáre:  „Konečne, už som sa bála že tento rok budem musieť na Mikuláša dávať veľkonočných zajacov„. 

Cieľom reťazcov je  samozrejme zaujať a predať. Aj keď pri pohľade na preplnené pulty s vianočným tovarom si nie sme istí, či ich niekto skutočne ide kupovať už teraz. Ak ale vezmeme do úvahy, že Mikuláš bude už za vyše dva mesiace, potom sa azda nájde nejaký zákazník, čo sa na tento sviatok chce vyzbrojiť s dostatočnou časovou rezervou.

Pozri aj: Prvých 100-tisíc zákazníkov dostane zdarma tatranský vzduch v konzerve. Lidl uvedie po prvýkrát slovenský tématický týždeň

facebook.com


Komentovať (0)