Foto: facebook.com (KILIMANDJARO MIDDLESBROUGH)

/ 0 / Michaela
Stáva sa to. Nie každý pri konzumácii jedla zaň aj zaplatí. Skupinka troch mužov odišla z reštaurácie bez zaplatenia, čím pobúrila samotného majiteľa. To je však len začiatok príbehu.

Nosíte pri sebe hotovosť? Alebo radšej platíte kartou, a v peňaženke máte len pár drobných do automatu na kávu? Ak áno, tak ste na tom podobne ako partia mladíkov, ktorí predpokladali, že v každej reštaurácii sa dá platiť kartou. Pri platení nastala nepríjemná chvíľka trápnosti, keďže žiaden z nich nemal pri sebe požadovanú finančnú hotovosť.

Na začiatok treba poznamenať, že partia mladých mužov skutočne chcela zaplatiť za 35-librový účet (39,68 eur) v reštaurácii Kilimanjaro v britskom meste Middlesbrough. Pri platení zistili, že sa v podniku nedá platiť kartou. Podarilo sa im presvedčiť obsluhu, nech na nich počká, kým si skočia k neďalekému bankomatu vybrať hotovosť. Ani jeden z nich sa však nevrátil na „miesto činu.“

Majiteľ bol sklamaný z konania zákazníkov, avšak neostávalo mu nič iné, než hodiť celú záležitosť za hlavu. O pár dní ho však milo prekvapil list, v ktorom sa nachádzalo 40 libier spolu s vysvetlením od zákazníkov, ktorí ho naozaj nechceli okradnúť.

Dobro predsa len nevymrelo

Don’t be quick to judge; It is better questioning then give time to yourself for answer before you judge.Read carefully then you will understand that there are honest people over there too.

Posted by Kilimandjaro Middlesbrough on Donnerstag, 14. Dezember 2017

Hlavný problém spočíval v tom, že trojica mladých mužov zamierila síce k bankomatu, no všimli si, že do neďalekej železničnej stanici prišiel ich posledný vlak. Preto bez rozmýšľania doňho nasadli, pričom im nezaplatený účet vtedy načisto vyfučal z hlavy. Svedomie im ale neskôr nedalo, preto napísali majiteľovi list, v ktorom vysvetlili svoje konanie. Ako „odškodné“ priložili 4 libry k dobru, avšak sami si boli vedomí toho, že dobrý pocit je na nezaplatenie.

„Keď sa to stalo, bol som veľmi sklamaný z konania zákazníkov. Vtedy som to bral ako dobré ponaučenie pre mňa, že sa musím naučiť nedôverovať ľuďom. Povedal som personálu, že nie je normálne, aby išli všetci traja k bankomatu. Aspoň jedného z nich mali zadržať pri stole,“ uviedol pre magazín Gazette Live Apollo Apollinaire, majiteľ reštaurácie. Našťastie tento majiteľ môže i naďalej veriť ľuďom, pretože chlapci ho naozaj nesklamali.

„Chceli by sme vysvetliť to nedorozumenie. Boli sme na ceste k bankomatu, no všimli sme si, že nám odchádza posledný vlak. Preto sme sa rozhodli doňho naskočiť. Peniaze za účet vám posielame v obálke, pričom sa ešte raz ospravedlňujeme za svoje konanie. Zároveň sme vám pridali 5-hviezdičkové hodnotenie na TripAdvisor,“ píšu Tom, Alex a Henry, ktorých rodičia naozaj dobre vychovali.


Svojim úprimným listom sa taktiež postarali africkej reštaurácii o netradičnú reklamu a navyše úplne zadarmo. Ľudia sú z konania mladíkov nadšení, pretože sú príkladom toho, že mať srdce na správnom mieste má predsa len zmysel.

Pozri aj: 6 marketingových trikov obchodníkov, ktoré na vás skúšajú počas vianočných trhov. Takto im nepodľahnete

indy100.com


Komentovať (0)