Foto: Continental film

Film Ostrým nožom zvolil ostrú reklamnú kampaň.

Na bratislavskej zastávke Zochova, ktorá sa nachádza neďaleko budovy Najvyššieho súdu, pribudla nová reklamná kampaň. Na zastávke visí krvavá košeľa, ktorá propaguje premiéru filmu Ostrým nožom. Ten je inšpirovaný udalosťami spred niekoľkých rokov, ktoré súvisia so smrťou Daniela Tupého.

Takáto kampaň nie je v reklamnom priemysle žiadnou inováciou, no pozornosť rozhodne zaujme. Podobný typ reklamy zvolil aj Netflix, keď promoval svoj seriál Altered Carbon. Na zastávke bolo vtedy umiestnené umelé, no veľmi presvedčivé ľudské telo, ktoré navyše dýchalo. Vo väčšine prípadov volia takto šokujúcu reklamu rôzne aktivistické organizácie.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Ostrým nožom (@ostrymnozomfilm),

Účelom je väčšinou upozorniť na dôležitú tému a rozprúdiť spoločenskú debatu. Keďže film naráža na kontroverznú vraždu, ktorá nikdy nebola vyriešená, je jasné, akú debatu sa autori snažia rozpútať a prečo je krvavá košeľa, tak blízko budovy Najvyššieho súdu. Za vzniknutým filmom stojí režisér Teodor Kuhn a na premiéru sa môžeme tešiť 21. februára. Teda v deň výročia smrti Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej.

Continental film

pluska.sk
0
Uložiť článok
Komentovať ( 0 )
Príbehy