Na bratislavskej zastávke Zochova, ktorá sa nachádza neďaleko budovy Najvyššieho súdu, pribudla nová reklamná kampaň. Na zastávke visí krvavá košeľa, ktorá propaguje premiéru filmu Ostrým nožom. Ten je inšpirovaný udalosťami spred niekoľkých rokov, ktoré súvisia so smrťou Daniela Tupého.
Takáto kampaň nie je v reklamnom priemysle žiadnou inováciou, no pozornosť rozhodne zaujme. Podobný typ reklamy zvolil aj Netflix, keď promoval svoj seriál Altered Carbon. Na zastávke bolo vtedy umiestnené umelé, no veľmi presvedčivé ľudské telo, ktoré navyše dýchalo. Vo väčšine prípadov volia takto šokujúcu reklamu rôzne aktivistické organizácie.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Účelom je väčšinou upozorniť na dôležitú tému a rozprúdiť spoločenskú debatu. Keďže film naráža na kontroverznú vraždu, ktorá nikdy nebola vyriešená, je jasné, akú debatu sa autori snažia rozpútať a prečo je krvavá košeľa, tak blízko budovy Najvyššieho súdu. Za vzniknutým filmom stojí režisér Teodor Kuhn a na premiéru sa môžeme tešiť 21. februára. Teda v deň výročia smrti Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej.

pluska.sk
Bola vysušená 5 rokov doma v garáži a jej rodina si to nevšimla: Záhada úmrtia mladej ženy vám nedá spávať
Už malý detail vie ušetriť desiatky eur, takto si nastavte radiátory. Odborníci upozorňujú, čo je doma najväčší problém
Patrí medzi najlacnejšie lyžiarske strediská v Európe: Najete sa tu už od 5,5 eura, cena skipasu vás prekvapí
S analytikom Potočárom sme sa rozprávali o energopomoci. Boli sme na magických trhoch, očarili nás ponukou aj cenami
Doktorka Jana Boboková o zomieraní: Život nie je nutné za každú cenu umelo predlžovať. Musíme akceptovať, že bude koniec
Našli ho mŕtveho v hotelovej vani, stal sa tak členom „Klubu27“: Smrť Jima Morrisona je dodnes veľkou záhadou
Ženy mučil a hral s nimi najzvrátenejšiu hru, akú si viete predstaviť. Z vraha sa dvíhal žalúdok aj skúseným policajtom
Exdetektív Vachálek: Ak by bol Černák na slobode, niekto by si ho našiel. Koncom búrlivej mafiánskej éry je vražda Kuciaka
Vývar za 3,90 € a ríbezľové pivo za 4 €: Našli sme najstaršiu slovenskú reštauráciu, po večeri sme ochutnali niečo nečakané
Outlet z kauzy slayáda začal veľkolepo, rýchlo sa z neho stala „nákupná zóna duchov“. Zákazníkov si užíval krátko








Nahlásiť chybu v článku