Veľa čitateľov lifestyleových a moderných portálov využíva Instagram denne. Dovolím si tvrdiť, že momentálne je to aplikácia č.1, ktorú mladí ľudia spúšťajú na svojom smartfóne ako prvú. 

Samozrejme, aj náš instagram s viac ako 159-tisíc followers už potreboval malú zmenu a prispôsobiť sa tejto skutočnosti. Sme predsa mladí a progresívni :). Po niekoľkomesačnej analýze a rozhodovaní, sme spustili nový koncept instagramových článkov, ktoré sa nachádzajú priamo na instagrame @interezsk. 

Návštevníci veľakrát neochotne opúšťajú prostredie Instagramu za účelom prečítania si nejakej novinky, ktorú sme uverejnili na našom feede. Je to predsa len zdĺhavejší proces – prejsť na profil, kliknúť na link v profile a v niektorých prípadoch hľadať článok na webe.

Jedným z riešení je link in bio, avšak touto cestou sme sa rozhodli nevybrať

Zamysleli sme sa teda nad tým, že pripravíme samostatný  “unikátny” typ obsahu, ktorý čitateľ nenájde na webe, ale zároveň bude mať pre neho hodnotu článku. Vytvorili sme preto koncept krátkych správ, ktoré umiestnime do feedu na Instagrame. 

Instagram ponúka množstvo možností, v tomto prípade je to galéria, kde môžeme vložiť až 10 obrázkov s textom, či bez neho, čo bol pre nás ideálny tool na takýto typ krátkych správ.

Koncepcia je jednoduchá: titulka s fotkou a nadpisom, prvá časť textu, fotografia, druhá časť správy a na záver fotografia plus motivačný prvok pre čitateľa, aby lajkoval a zdieľal, prípadne si tento príspevok uložil na svojom profile.

Čo tým dosiahneme?

Na Instagrame, vďaka našej novinke, ponúkame oveľa hodnotnejší obsah, ako len krátke nadpisové informácie a nenútime za každú cenu čitateľov prejsť na web, (samozrejme, že si uvedomujem, že dostať čitateľa na web je dôležité). Avšak dať im niečo navyše, niečo čo sa im aj páči, čo má dobrý feedback od čitateľov, je základ. 

Napriek tomu, že tento formát je pre čitateľov/sledovateľov úplne nový, dosahuje už v začiatkoch spustenia veľmi pozitívne výsledky. Ako pri každom obsahu, aj v tomto prípade je dôležitý výber témy, samotný obsah a titulná fotografia, na čo, samozrejme, v redakcii a pri tvorbe tohto konceptu myslíme.

Výsledky

  • 120 000 impresií
  • 55 000 oslovených účtov
  • 5 500 likes
  • 862 zdieľaní/odoslaní directom
  • 359 použivateľov si príspevok uložil

Natívna reklama

Tento typ príspevkov vieme využiť aj pre natívný obsah, či už natívne články alebo „shortnews“ s product placement alebo krátkym videom v galérii.

Pre viac informácií o možnostiach natívnej reklamy v tomto type obsahu píšte na [email protected]

 

0
Uložiť článok
Komentovať ( 0 )
Príbehy