Foto: Unsplash

Nepozornosť ju stála viac, než by kto čakal.

Žena zo Spojených štátov amerických prišla v poslednej dobe náhle o tisíce. Dôvodom bola nešťastná náhoda v sieti Subway, kde za sendvič omylom zaplatila prakticky niekoľko tisícnásobne viac, než pôvodne mala, píše Insider

Tringelty sú v dnešnej spoločnosti stále témou, ktorá dokáže rozdeliť ľudí minimálne na dve skupiny. Záleží aj o kultúre v konkrétnej krajine, keďže zatiaľ čo my sme zvyknutí odmeniť reštauráciu či podnik na základe našej spokojnosti, v iných štátoch patrí isté percento z účtu danej prevádzke, takpovediac, automaticky.

Ilustračná foto: Unsplash

A potom je tu žena menom Vera Conner, ktorá si objednala bagetu v populárnej sieti Subway, pričom za ňu zaplatila viac, ako 7 000 dolárov. Spočiatku to nebol žiaden problém. Vera z mestečka College Park v štáte Georgia si zašla na svoj obľúbený pokrm ešte 23. októbra, pričom cena za sendvič činila 7,54 dolára (6,9 eura).

Za sendvič napokon zaplatila tisíce

Objednala si, zaplatila, pripísala si vernostné body na monitore pri pokladni a odišla preč. Až o niekoľko dní prišla na to, že jej návšteva Subwayu ju v konečnom súčte nestála len pár dolárov, ale rovno 7 105,44 dolára (6 514 eur).

Foto: Unsplash

Suma jej odišla z kreditnej karty, pričom žena tvrdí, že ide o posledných šesť čísel jej mobilného telefónu, ktoré zadávala pre pripočítanie bonusových bodov. Podľa jej slov sa monitor v tom okamihu musel prepnúť na možnosť zanechania tringeltu. Situáciu tak začala ihneď riešiť s tvrdením, že sa stal omyl, pretože určite nemala v pláne nechať Subwayu prepitné v takej výške.

Proces sa tiahol takmer jeden mesiac. Vera kontaktovala najprv banku, no tá jej sťažnosť zamietla, keďže v praxi nespravila banka a ani podnik žiadnu chybu. Potom sa Conner obrátila na pobočku, ktorá ju „pripravila“ o tisíce dolárov, kde jej manažér povedal, že platbu musí riešiť banka, nie Subway.

Proces trval takmer mesiac, žene sa to zdalo málo

Po mesiaci naťahovaní sa napokon Subway aj Bank of America dohodli na tom, že Vere zaplatia časť jej „chyby“. Tej sa to zo začiatku nepáčilo a žiadala nielen vrátanie celej čiastky, ale ešte aj preplatenie súdnych poplatkov a dokonca aj 7,54 dolára za sendvič.

Spor sa podľa Insideru skončil tak, že Subway vyplatí žene prepitné, ktoré najpravdepodobnejšie zadala skutočne omylom na displej monitora, kde pôvodne zadávala číslo telefónu pre spomínané vernostné body. Zo všetkého tak vyplýva, aby ste si dávali dobrý pozor, aký údaj kam zadávate.

Uložiť článok

Najnovšie články