Aktuálna správa
Klienti VÚB sa nevedia prihlásiť do aplikácie, objavuje sa hláška o probléme s internetom.

Internetové a mobilné bankovníctvo VÚB banky dnes čelí vážnym technickým problémom. Mnohí klienti sa nevedia prihlásiť do aplikácie ani do internetového bankovníctva a hlásia rôzne chybové hlásenia. Niektorým aplikácia tvrdí, že majú problém s internetovým pripojením, hoci ich pripojenie funguje bezchybne.

Pri pokuse o prihlásenie sa používateľom aktuálne zobrazuje oficiálne oznámenie, podľa ktorého banka pracuje na odstránení technických ťažkostí. Podľa jej vyjadrenia ide o problémy, ktoré ovplyvňujú funkčnosť internetového a mobilného bankovníctva. Technici pracujú na ich odstránení bez prestávky.

Oznam hovorí jasne

Technické problémy potvrdila aj samotná VÚB banka. Po neúspešnom pokuse o prihlásenie do internetového či mobilného bankovníctva sa používateľom zobrazí oficiálne vyhlásenie, podľa ktorého banka na odstránení výpadku intenzívne pracuje. Zároveň prosí klientov o trpezlivosť a ubezpečuje ich, že problém sa snaží vyriešiť čo najskôr.

„Aktuálne nepretržite pracujeme na vyriešení technických problémov, ktoré pretrvávajú s využívaním služieb internetového a mobilného bankovníctva. Prosíme ešte o strpenie a ďakujeme vám za vašu trpezlivosť.“

Hlásenia o neexistujúcom pripojení

Situácia je o to frustrujúcejšia, že aplikácia VÚB banky poskytuje používateľom zavádzajúce chybové hlásenia. Viacerým ľuďom sa pri pokuse o prihlásenie zobrazuje informácia, že majú skontrolovať internetové pripojenie – aj keď im ostatné aplikácie fungujú bez problémov. Iným sa aplikácia vôbec nespustí.

VÚB banka zatiaľ nezverejnila čas, kedy možno očakávať úplné obnovenie služieb.

Uložiť článok

Najnovšie články