Minimálna mzda stúpne na budúci rok o takmer 100 eur a dosiahne úroveň 915 eur. Informoval o tom v utorok na sociálnej sieti minister práce, sociálnych vecí a rodiny SR Erik Tomáš (Hlas-SD).
Google News
Sledujte interez v Google News —
správy od nás budete mať ako prví.
Pridať ako zdroj
správy od nás budete mať ako prví.
“To všetko vďaka novému automatu z dielne rezortu práce, ktorý garantuje takúto výšku minimálnej mzdy, pokiaľ sa sociálni partneri nedohodnú inak,” uviedol Tomáš.
Rezort práce presadil novelu zákona o minimálnej mzde v druhej polovici minulého roka. Novela hovorí okrem iného o tom, že od roku 2026 sa minimálna mzda zvýši na najmenej 60 % priemernej nominálnej mesačnej mzdy.
Odporúčané články
Rozhovor so sprievodkyňou na konci života Janou Gorst: Ako sa postarať o umierajúceho a čo pred smrťou ľutujeme
Boli sme na zabarikádovanom námestí, kde prebiehali násilné protesty: Ľudia tam bývajú v stanoch vyše mesiaca
Na dne Liptovskej Mary zostali príbehy 13 obcí: Navštívili sme miesto, ktoré pripomína zmiznuté domovy


















Nahlásiť chybu v článku