Každému predajcovi by malo ísť v prvom rade o zákazníka. Obchodný reťazec Lidl si všimol, že čoraz viac zákazníkov túži po lokálnych produktoch. Vidíme to všade navôkol. Snažíme sa navrátiť k svojím koreňom, fascinuje nás nielen biotrend, ale aj potraviny, ktoré boli vyrobené na Slovensku. Ten, kto má babičku, ktorá ho zásobuje džemom či syrovými korbáčikmi, má obrovskú výhodu. A tí, ktorí nemajú také šťastie, si môžu v Lidli kúpiť potraviny vyrobené na Slovensku. Spoločnosť im venuje tématický týždeň, ktorý začne už v pondelok.
Niektorí z nás nemôžu letáky ani cítiť. Je z nich nadbytočný odpad, a nejako sa nám nechce naháňať za každou položkou, ktorú má práve v akcii daný obchodný reťazec. Avšak niekedy aj v nich sa môže skrývať skvelý nápad. Tí, ktorí (ne)pravidelne nakupujú v Lidli, si asi všimli, že väčšina vystavených výrobkov pochádza zo zahraničia. Tvrdia to aj výsledky prieskumu spoločnosti Gfk Slovakia, ktoré poukázali na to, že naozaj Lidl vystavuje najmenej slovenských výrobkov. To sa však má zmeniť. Aj samá spoločnosť chce napraviť tento fakt. Podľa Tomáša Bezáka, vedúceho úseku komunikácie Lidl Slovenská republika, ktorý poskytol rozhovor pre strategie.hnonline.sk, Lidl vníma silnejúci dopyt slovenských zákazníkov po lokálnych výrobkoch. Preto chcú svoj sortiment čoraz častejšie dopĺňať o slovenský tovar. A pre prvých 100-tisíc zákazníkov majú naozaj nezvyčajný darček. Pri nákupe nad 20 eur dostanú konzervu tatranského vzduchu. Ktovie, koľkí sa ho odhodlajú ochutnať.
Výborná príležitosť pre lokálnych výrobcov

To dobré, čo máme na Slovensku, by sa malo jednoznačne využiť. Preto chce dať aj Lidl priestor slovenským dodávateľom. Tým, že si kúpime ich tovar, okrem kvalitných domácich produktov a potravín podporíme aj slovenskú ekonomiku. Mnohí ľudia však pravidelne hľadia spoza hranice, hundrajúc, že tam je tovar lepší a tráva zelenšia. Avšak len my máme šancu zmeniť krajinu, v ktorej žijeme.
Môžeme sa opäť tešiť zo slovenských výrobkov
Vie vaše dieťa, ako chutí bryndza, oštiepok či halušky? Možno aj týmto činom sa viac do povedomia dostanú slovenské výrobky, ktoré už takmer „vyhynuli.“ Pre obchodný reťazec Lidl v súčasnosti dodáva tovar 43 slovenských dodávateľov. A pevne veríme, že ich počet bude stúpať a naši výrobcovia sa nebudú báť podnikať. Pretože naozaj máme čo ponúknuť.

A jedna zaujímavosť na záver. Tatranský vzduch nie je žiaden žart, ale darček k nákupu nad 20 eur. Sme presvedčení, že ľudia sa za ním pôjdu potrhať.
strategie.hnonline.sk
Bola vysušená 5 rokov doma v garáži a jej rodina si to nevšimla: Záhada úmrtia mladej ženy vám nedá spávať
Už malý detail vie ušetriť desiatky eur, takto si nastavte radiátory. Odborníci upozorňujú, čo je doma najväčší problém
Patrí medzi najlacnejšie lyžiarske strediská v Európe: Najete sa tu už od 5,5 eura, cena skipasu vás prekvapí
S analytikom Potočárom sme sa rozprávali o energopomoci. Boli sme na magických trhoch, očarili nás ponukou aj cenami
Doktorka Jana Boboková o zomieraní: Život nie je nutné za každú cenu umelo predlžovať. Musíme akceptovať, že bude koniec
Našli ho mŕtveho v hotelovej vani, stal sa tak členom „Klubu27“: Smrť Jima Morrisona je dodnes veľkou záhadou
Ženy mučil a hral s nimi najzvrátenejšiu hru, akú si viete predstaviť. Z vraha sa dvíhal žalúdok aj skúseným policajtom
Exdetektív Vachálek: Ak by bol Černák na slobode, niekto by si ho našiel. Koncom búrlivej mafiánskej éry je vražda Kuciaka
Vývar za 3,90 € a ríbezľové pivo za 4 €: Našli sme najstaršiu slovenskú reštauráciu, po večeri sme ochutnali niečo nečakané
Outlet z kauzy slayáda začal veľkolepo, rýchlo sa z neho stala „nákupná zóna duchov“. Zákazníkov si užíval krátko








Nahlásiť chybu v článku