Chcel nenásilnou formou, cez špičkových odborníkov a hudobníkov otvárať vážne témy. Taký mal byť prvý a jediný festival svojho druhu na Slovensku – festival NATURE.
Zodpovednosť na prvom mieste
„Bolo to veľmi ťažké rozhodnutie a ešte ani teraz nemôžem uveriť, že sme ho skutočne zrušili. Rok práce, plánovania, šperkovania dramaturgie a neistoty kvôli ochoreniu COVID-19 a my to musíme v cieľovej rovinke, dva týždne pred festivalom, zrušiť. Avšak skúsil som si predstaviť, ako by som sa cítil, keby festival predsa len bol.
Bolo by to správne stretnúť sa na Jahodnej, aj keď s rúškami, a hovoriť o zodpovednom spávaní sa voči našej planéte? Veď predsa musíme veriť odborníkom, a tí nám teraz radia nestretávať sa. Chrániť sa, byť uvedomelí a pomáhať tak zmierňovať dopady koronavírusu na našu krajinu a ľudstvo celkovo. Verím, že je to dostatočný argument na to, aby to všetci chápali.“ vysvetľuje riaditeľ festivalu Rasťo Šimko.
Festival NATURE ďakuje všetkým za prejavenú dôveru – odmení vás v budúcom roku
Netradičný formát festivalu zaujal širokú verejnosť aj partnerov, ktorí majú „zelené srdcia, myšlienky aj činy“. Všetkým, ktorý si zakúpili lístky či inak festival podporili patrí vďaka. „Za celý realizačný tím ďakujem naším partnerom. Verili nám do poslednej chvíle, a aj teraz po zrušení festivalu sa nám neotočili chrbtom a veria nám ďalej. Aj vďaka ním máme odvahu dávať si odvážne ciele do budúceho roka.
Koronavírus pokrstil festival doslova ohňom. Preložený dátum, umelci zo zahraničia museli ísť z lajnapu preč a teraz táto druhá vlna festival úplne odrovnala. Ale ako sa vraví, koniec dobrý všetko dobré. A my veríme na dobré konce. Preto sa uvidíme v 2021.“ dodáva Rasťo Šimko a jedným dychom uisťuje všetkých, čo mali zakúpené lístky, že peniaze za ne im budú v plnej výške vrátené v čo najkratšom čase.
Motto festivalu NATURE : “…až keď bude otrávená posledná rieka a vyrúbaný posledný strom , snáď pochopíme, že peniaze sa jesť nedajú. Nedovoľme nám prísť až sem…”
Program ako aj všetky ďalšie informácie sú na webe festivalnature.sk alebo sociálnych sieťach Facebook či Instagram.
Kampaň bola vedená vrátane promovania Hlavného partnera podujatia – Nadácie US Steel.
TS Nature festival
Navštívili sme nádhernú dolinu a strašidelný hrad úplne zadarmo: Nájdete tu aj jaskyňu a priam dokonalú jesennú prírodu
Boli sme v novom podniku, ktorý otvorili majitelia reštaurácie z Na nože. O tomto európskom klenote ste možno nikdy nepočuli
Jedol psie žrádlo, celý čas bol nahý: Táto reality šou prekonala rekordy, milióny ľudí sledovali mučenie
Herci, ktorí boli počas natáčania Harryho Pottera vymenení: Niekedy to bolo fiasko, inokedy tvorcovia nemali na výber
Terapia červeným svetlom nie je zázračná, tvrdí odborníčka: Vedeckých dôkazov je málo a chýbajú, nie je to všeliek
ANKETA: Nepáči sa mi to, malo by sa to odstrániť. Slovákov sme sa opýtali, čo si myslia o Separovom sprejovaní v Himalájach
Komikov sme sa spýtali, čo hovoria na novú maximálnu rýchlosť chodcov 6 km/h: Budeme ju merať dvoma pohlaviami
Káva za 3,60 eura nám udrela do nosa a nevoňala: Boli sme v novom podniku, ktorý otvorili majitelia reštaurácie z Na nože
Prirovnávajú ju ku Kate Middleton, takto ju mal Putin žiadať o ruku: Kto je Alina Kabajevová, údajná nová cárovná v Kremli?
Ste tu za hodinu, najete sa od 5 eur: O tomto európskom klenote ste možno nikdy nepočuli, musíte ho vidieť













Nahlásiť chybu v článku