Logá predstavujú dôležitú vizitku značiek, vďaka ktorej ich môžeme jednoducho rozpoznať. Preto je okrem kreativity dôležitá aj jeho funkčnosť či nápaditosť, aby sa nestratilo, ale naopak vyniklo v každej situácii. Spoločnosť IKEA sa práve kvôli tomuto rozhodla svoje logo pozmeniť.
Keď sa spomenie názov obchodného reťazca zaoberajúceho sa s predajom nábytku a bytového zariadenia IKEA, každému z nás sa v pamäti okamžite vynorí ich logo, ktoré je jednoduché, zapamätateľné a výrazné. Obrovské modré písmená vsadené do žltého oválu však môžu predstavovať problém na internete, kde sa nachádza množstvo farieb a práve žlto-modrá kombinácia môže medzi nimi zaniknúť.

IKEA sa rozhodla rozšíriť svoje internetové služby a s tým súvisí aj malá zmena loga. Odteraz budeme môcť na ich internetových fotografiách či videách vidieť logo IKEA v čisto bielom prevedení. Flexibilné biele logo bude odteraz neprehliadnuteľné. Pochádza z dielne reklamnej spoločnosti 72andSunny Amsterdam, ktorej sa podarilo vytvoriť toto jeho univerzálne prevedenie.
Posun vpred v digitálnej forme
Webovú stránku IKEA navštívilo už 2,5 miliardy ľudí. Veľké množstvo z nich prevažne prostredníctvom svojich smartfónov. Kvôli tomu sa spoločnosť rozhodla čo najviac uľahčiť nakupovanie a priniesť niekoľko vylepšení. Podľa portálu Fast Company, plánujú vypustiť rad experimentálnych aplikácií, ktoré budú pre ľudí ešte prístupnejšie.
Staré logo zostáva aj naďalej
IKEA má po celom svete až 422 kamenných obchodov. Napriek tomu sa v dnešnej dobe čoraz viac rozširuje nakupovanie online, cez internet. Súvisí to aj s faktom, že väčšina ich pobočiek sa nachádza na predmestiach a pre pohodlie je táto forma určite prístupnejšia. Na vývoji nového dizajnu sa pracovalo dva roky a je výsledkom spätnej väzby od predajní z celého sveta, uvádza portál Fast Company. Modro-žlté logo ním však nebude úplne nahradené a budeme sa s ním stretávať aj naďalej.
fastcompany.com
Na trhoch v Nitre majú aj špeciálnu atrakciu: Ľudia chvália lacné lokše za 2,40 eura, kúpili sme aj mačku vo vreci
Košické vianočné trhy nám vyrazili dych. Oškvarky z kapra za 15 eur ľudia ospevujú, cibuľa za 1,5 eura prekvapila
Cheeseburger za 0 €: Boli sme na otvorení horúcej novinky. Sľúbili 1 000 jedál zadarmo, poriadne nás sklamali
Expert na hypotéky: Ľudia preplácajú úvery aj o stovky eur mesačne, ktoré vedia ušetriť. Pozor na kreditky či hazard
Mesiac som žila zo 4,57 eura na deň: Potraviny ma stáli len 128 eur, podarilo sa mi to vďaka tomuto triku a bez obmedzovania
Klobása či placky stoja aj 12 eur, novinkou je výhodné menu. Boli sme na trhoch v Bratislave, takéto sú tohtoročné ceny
42 rokov hnila doma vo svojej posteli: Hedviga zomrela a zápach rozkladajúceho tela susedov nerušil. Nikto si to nevšimol
Navštívili sme nádhernú slovenskú dedinu, jedinú svojho druhu. Redaktorka vyskúšala novú linku Košice – Bratislava
Porsche sa na ojazdených pneumatikách rútilo až 150 km/h. Po náraze začalo horieť, Paul Walker vtedy ešte žil









Nahlásiť chybu v článku