Foto: JYSK Slovensko

Známy škandinávsky koncept sa na Slovensku plánuje rozširovať. V súčasnosti tiež na našom trhu finalizuje nový koncept predajní.

Od otvorenia prvého obchodu v Dánsku ešte počas roka 1979 ušiel škandinávsky reťazec Jysk dlhú cestu. V súčasnosti má vo viac ako 50 krajinách otvorených zhruba 3 500 pobočiek, okrem iného, aj na Slovensku. Portfólio spoločnosti sa u nás už čoskoro opäť rozrastie.

Ešte počas mája tohto roka otvoril Jysk dve nové predajne v mestách Dubnica nad Váhom a Handlová. V úvodných mesiacoch tiež zákazníkom sprístupnil šiesty bratislavský kamenný obchod.

Prekročenie hranice 50 predajní je pre nás veľkým míľnikom a dôkazom, že napĺňame našu víziu rozšírenej siete, ktorá je vždy blízko k zákazníkom,“ povedal na margo nových pobočiek Roman Orviský, obchodný riaditeľ pre Jysk Slovensko.

V praxi to znamenalo, že sa obchodná sieť na Slovensku rozšírila na 52 prevádzok. Tie sú rozmiestnené naprieč celou krajinou, najhustejšia koncentrácia je na západnom Slovensku. Naopak, za najbližšou predajňou musia najďalej cestovať v regiónoch ako Revúca či Hnúšťa, kde predajca úplne absentuje.

S výnimkou Bardejova sa tiež škandinávsky koncept výraznejšie nerozšíril ani v severnej časti východného Slovenska. To sa však už čoskoro čiastočne zmení, nakoľko Jysk mieri do novej lokality. „V najbližšom období plánujeme otvorenie predajne v Starej Ľubovni,“ uviedla pre interez Zuzana Rafajlovič z komunikačného oddelenia spoločnosti. Ako nám ďalej prezradila, cieľom reťazca je na Slovensku otvoriť 60 predajní.

Foto: JYSK Slovensko

Táto vízia vyplýva z dlhodobej stratégie obchodníka priblížiť sa slovenským spotrebiteľom čo najviac. Ďalšie lokality však nateraz spoločnosť nešpecifikovala.

Mení sa aj koncept

Jysk sa taktiež v uplynulom období pustil do modernizácie svojich pobočiek, tie mení v súlade s novým konceptom. Ten má zákazníkom priniesť lepšiu nákupnú skúsenosť prostredníctvom inšpiratívnej prezentácie sortimentu, nových modelových izieb a celkovo zjednoteného škandinávskeho vzhľadu predajní.

Medzi hlavné novinky tohto konceptu patria spomínané modelové izby zariadené podľa aktuálnych trendov z nášho sortimentu, ako aj tlmené farby, dekor dreva a bodové osvetlenie – typické znaky škandinávskeho dizajnu. Na Slovensku sme už v cieľovej rovinke,“ dodala Rafajlovič s tým, že na našom trhu už ostalo iba pár predajní, pri ktorých bola rekonštrukcia z rôznych dôvodov náročnejšia.

Ak vám tento článok niečo dal, odmeňte ho. Nie lajkom, ale podporou. Pridajte sa k interez PREMIUM a získajte:

  • 📰 Články bez reklám na interez, Odzadu, EMEFKA, Startitup, Fontech
  • 📚 Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
  • 🎁 Prístup k exkluzívnym benefitom
Uložiť článok

Najnovšie články