Každá značka má svoje unikátne logo, ktoré ju jasne vystihuje. Pri tých známejších stačí len pohľad na ne a okamžite viete, o akú spoločnosť ide. Universal Unbranding je séria fotografií, ktorá má ukázať, čo v skutočnosti ikonické logá znamenajú.
V tomto duchu môže logo sietí rýchleho občerstvenia McDonald’s znamenať obezitu a farebné olympijské kruhy môžu symbolizovať škandály spojené so športovcami. Logá vytvorila parížska umelecká skupina Maentis, ktorá je známa svojimi nápaditými paródiami.
Pozri aj: Takto to dopadne, keď ľudia na internete uvidia video bez zvuku a rozhodnú sa ho sami nahovoriť
designyoutrust.com
Odporúčané články
Záhadný miliardár: Vynašiel prvý smartfón a netušíte, kto to je. Dostal sa k peniazom skôr, než firmu zvalcoval iPhone
Boli sme v reštaurácii California Pub zo šou Na nože: Po odvysielanej časti sme čakali katastrofu, toto nás prekvapilo
Pozreli sme sa na nutričné skóre obľúbených tovarov: Tieto sladkosti ho mali najhoršie, výsledky vás možno prekvapia
Videli ste ich, no netušili ste, že sú rovnaké: V Hollywwode už roky vznikajú prakticky identické filmy, tu sú príklady
Opustené nákupné centrum pri Bratislave pripomína postapokalyptický film. Otvorené bolo rekordne krátko, ľudí nezaujalo
Jozef o Etiópii: Je to tu lacné, no denne som minul 100 eur. Bol som na najteplejšom mieste na zemi, kde bublá jedovatá voda
Kapitán mal byť opitý, loď bola bez dvojitého dna. Skaza Exxon Valdez patrí medzi najhoršie katastrofy spôsobené človekom
Ak sa vám páčil Oppenheimer, tieto filmy budete milovať: 10 kultových trhákov, ktoré si musíte hneď pozrieť
Boli sme na otvorení unikátnej Apple predajne: Je prvá na Slovensku, iPhony predávala od 389 eur. Ľudia čakali v radoch
Najnovšie články
Knihy od interez.sk
Nahlásiť chybu v článku