Foto: peta.org

/ 0 / katka
PETA spustila kontroverznú reklamu zameranú na sexuálny život ľudí, ktorí jedia mäso.

Najnovšia reklama organizácie People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) sa snaží zasiahnuť najväčších producentov hovädziny, bravčoviny a hydiny, ktorými sú Texas, Severná Karolína a Georgia. V reklame uvidíte kravu, prasa alebo sliepku, ako leží v posteli medzi sklamane vyzerajúcim párom. Cieľom je pripomenúť, že mäso a mliečne výrobky môžu mať vplyv na to, čo sa udeje alebo neudeje v spálni. 

Nie je nič sexy na upchaných cievach a utrpení zvierat. PETA chce preto osloviť ľudí tým, že večerný steak, bravčové rebierka alebo vyprážané kura by mali čo najskôr vymeniť za vegánsky burger. Cholesterol v mäse, vajíčkach a mliečnych výrobkoch spôsobuje tvrdnutie ciev a spomaľuje tok krvi nielen do srdca, ale do všetkých orgánov v tele. Nízkotučné vegánske jedlá majú naopak bojovať s mnohými príčinami impotencie a, samozrejme, ušetria životy státisícom zvierat ročne.

peta.org
peta.org
peta.org

Čo myslíte, neprehnali to? Napíšte nám do komentárov, či by ste si vedeli takúto reklamu predstaviť aj na Slovensku.

Pozri aj: Uškrtené, na smrť ubité alebo otrávené. Takto končí na Bali ročne 70-tisíc psíkov, ktoré domáci servírujú ničnetušiacim turistom

designyoutrust.com, peta.org


Komentovať (0)