Dnes sme vám priniesli článok o tom, ako Lidl použil vo svojom letáku v Českej republike černošského modela a vyvolal tým búrlivé reakcie verejnosti. Stránku Lidl Česko zasiahli rasistické a nenávistné komentáre, na ktoré však reťazec reagoval veľmi múdro a pohotovo. Po zverejnení kauzy a veľkom mediálnom „boom-e“ začali niektoré spoločnosti na svoj facebook umiestňovať množstvo reakcií na znak súhlasu s reťazcom Lídl. K odmietnutiu rasizmu sa okrem menších spoločností pripojila aj Alza či Jägermeister.
Ak ste predošlý článok nezachytili, môžete si ho prečítať aj teraz.
Interez.sk, omediach
Odporúčané články
Záhadný miliardár: Vynašiel prvý smartfón a netušíte, kto to je. Dostal sa k peniazom skôr, než firmu zvalcoval iPhone
Boli sme v reštaurácii California Pub zo šou Na nože: Po odvysielanej časti sme čakali katastrofu, toto nás prekvapilo
Pozreli sme sa na nutričné skóre obľúbených tovarov: Tieto sladkosti ho mali najhoršie, výsledky vás možno prekvapia
Videli ste ich, no netušili ste, že sú rovnaké: V Hollywwode už roky vznikajú prakticky identické filmy, tu sú príklady
Opustené nákupné centrum pri Bratislave pripomína postapokalyptický film. Otvorené bolo rekordne krátko, ľudí nezaujalo
Jozef o Etiópii: Je to tu lacné, no denne som minul 100 eur. Bol som na najteplejšom mieste na zemi, kde bublá jedovatá voda
Kapitán mal byť opitý, loď bola bez dvojitého dna. Skaza Exxon Valdez patrí medzi najhoršie katastrofy spôsobené človekom
Ak sa vám páčil Oppenheimer, tieto filmy budete milovať: 10 kultových trhákov, ktoré si musíte hneď pozrieť
Boli sme na otvorení unikátnej Apple predajne: Je prvá na Slovensku, iPhony predávala od 389 eur. Ľudia čakali v radoch
Najnovšie články
Knihy od interez.sk
Nahlásiť chybu v článku