Logo najznámejšej sociálnej siete Facebook je každému dobre známe. Spoločnosť však predstavila celkom nové logo, ktoré bude lepšie odrážať jeho identitu, respektíve bude reprezentovať aj ďalšie aplikácie, ktoré pod neho spadajú.
Ako informuje portál Fontech, ktorý čerpá informácie z The Verge, vynovené logo spoločnosti ju má oddeliť od hlavnej aplikácie a bude ho používať pri všetkých svojich sociálnych sieťach a aplikáciách. Stretnúť by ste sa s ním mohli už v priebehu niekoľkých týždňov.
Aplikácia Facebooku sa ale nemení a jej dizajn ostáva rovnaký. Nové logo je jednoduché a striedajú sa v ňom farby, ktoré sú charakteristické pre ostatné sociálne siete spoločnosti. Nové logo Facebooku uvidíme napríklad pri prihlasovaní do Instagramu, kde logo bude vo farbách typických pre Instagram.
Facebook has a new corporate brand logo!
👍| 👎 ? https://t.co/5dwmgXKNjA pic.twitter.com/7YbIBqUBw3
— Matt Navarra (@MattNavarra) November 4, 2019
Cieľom zmeny loga má byť pripomenutie, že Facebook zastrešuje aj ďalšie aplikácie a produkty. Pod Facebook totiž spadá okrem aplikácie Messenger aj populárny komunikačný nástroj WhatsApp, sociálna sieť Instagram a projekty Oculus, Workplace, Portal a Calibra.
Šéf IĽP: Ficova vláda je asociálna a zbabelá. Bez ľudských práv sme len platiči daní a zdroje pre korporácie
Vianočné trhy u našich susedov sú ako z rozprávky: Na šunku za 6 eur sa tvorili rady, na cenu si dajte pozor
Psychologička Zuzana o alkohole: Fero Joke verejne priznal chybu a bol to správny krok, riskoval svoju reputáciu
Do Bratislavy lietadlom, do Košíc zase vlakom. Za 1 deň som porovnala oba spôsoby cesty, určiť víťaza je náročné
Nikola žije v Španielsku: Väčšina ľudí tu zarába okolo 1 300 € mesačne. Prenájom jednoizbového bytu v Madride stojí 1 000 €
Magické trhy blízko Slovenska nás očarili ponukou aj cenami. Klobása je o polovicu lacnejšia ako v Bratislave
Analytik Potočár o úskaliach energopomoci: Človek s platom 1 500 eur ju nezíska, dôchodca s rovnakým dôchodkom áno











Nahlásiť chybu v článku