Dnes sme vám priniesli článok o tom, ako Lidl použil vo svojom letáku v Českej republike černošského modela a vyvolal tým búrlivé reakcie verejnosti. Stránku Lidl Česko zasiahli rasistické a nenávistné komentáre, na ktoré však reťazec reagoval veľmi múdro a pohotovo. Po zverejnení kauzy a veľkom mediálnom „boom-e“ začali niektoré spoločnosti na svoj facebook umiestňovať množstvo reakcií na znak súhlasu s reťazcom Lídl. K odmietnutiu rasizmu sa okrem menších spoločností pripojila aj Alza či Jägermeister.
Ak ste predošlý článok nezachytili, môžete si ho prečítať aj teraz.
Interez.sk, omediach
Odporúčané články
Letuška Vanessa začínala v slovenskej firme, teraz žije v Dubaji: Nie je to práca pre každého, mesačne navštívim aj 5 krajín
Nikdy ste o ňom nepočuli, o tajnom miliardárovi nevie ani jeho sekretárka: Toto je najbohatší muž Británie
O obľúbenom animáku Tom & Jerry sa šíri zvláštna konšpirácia, možno ste ju počuli aj vy: Takto je to naozaj
Bolo to ako zhodenie 40 atómových bômb, následky likvidovalo 800-tisíc ľudí: Takto prebiehala havária v Černobyli
Toto je najtajomnejšia časť Bratislavy: Niektorí ani nevedia, že existuje, roky tu žili najchudobnejší obyvatelia mesta
Boli sme na Luníku IX: Kvôli bezpečiu sme tam išli skoro ráno, keď miestni spia, aj tak po nás kričali. Toto nás prekvapilo
Zrušili ho po prvej sérii, potom sa stal hitom. Seriál Baywatch vo svojom čase pozeral každý, toto ste o ňom nevedeli
Za obed dáte 5 eur, na noc vám stačí 20 eur: Toto je superlacné miesto pri Jadranskom mori, autom ste tu za pár hodín
Boli sme v reštaurácii Martina Nováka z Na nože: Za večeru sme zaplatili takmer 100 eur, takýto dojem na nás urobila
Najnovšie články
Knihy od interez.sk
Nahlásiť chybu v článku