Každá značka má svoje unikátne logo, ktoré ju jasne vystihuje. Pri tých známejších stačí len pohľad na ne a okamžite viete, o akú spoločnosť ide. Universal Unbranding je séria fotografií, ktorá má ukázať, čo v skutočnosti ikonické logá znamenajú.
V tomto duchu môže logo sietí rýchleho občerstvenia McDonald’s znamenať obezitu a farebné olympijské kruhy môžu symbolizovať škandály spojené so športovcami. Logá vytvorila parížska umelecká skupina Maentis, ktorá je známa svojimi nápaditými paródiami.
Pozri aj: Takto to dopadne, keď ľudia na internete uvidia video bez zvuku a rozhodnú sa ho sami nahovoriť
designyoutrust.com
Odporúčané články
Nikdy ste o ňom nepočuli, o tajnom miliardárovi nevie ani jeho sekretárka: Toto je najbohatší muž Británie
O obľúbenom animáku Tom & Jerry sa šíri zvláštna konšpirácia, možno ste ju počuli aj vy: Takto je to naozaj
Bolo to ako zhodenie 40 atómových bômb, následky likvidovalo 800-tisíc ľudí: Takto prebiehala havária v Černobyli
Toto je najtajomnejšia časť Bratislavy: Niektorí ani nevedia, že existuje, roky tu žili najchudobnejší obyvatelia mesta
Boli sme na Luníku IX: Kvôli bezpečiu sme tam išli skoro ráno, keď miestni spia, aj tak po nás kričali. Toto nás prekvapilo
Zrušili ho po prvej sérii, potom sa stal hitom. Seriál Baywatch vo svojom čase pozeral každý, toto ste o ňom nevedeli
Za obed dáte 5 eur, na noc vám stačí 20 eur: Toto je superlacné miesto pri Jadranskom mori, autom ste tu za pár hodín
Boli sme v reštaurácii Martina Nováka z Na nože: Za večeru sme zaplatili takmer 100 eur, takýto dojem na nás urobila
Udržia vás v napätí a budete o nich ešte dlho uvažovať: 10 kultových trilerov z 90. rokov, ktoré si môžete hneď pozrieť
Najnovšie články
Knihy od interez.sk
Nahlásiť chybu v článku