sticky.ai

Kam sa ľudia skutočne pozerajú? To a ešte viac odhaľujú tieto oko sledujúce mapy. Reklamné agentúry sú si niektorých informácii dobre vedomé a preto tak tvoria aj reklamy. Je jasné, že sa pozriete na to, čo vám chcú ukázať a nie na to, na čo by ste sa skutočne pozerať mali.

Takéto obrázky sú vždy zaujímavé a asi nás nikdy neprestane baviť pozerať sa na ne. V jednom pohľade môžete vidieť, čo má alebo nemá vplyv na ľudí, a aj vašu reakciu v porovnaní s ostatnými. „Sticky“ je startup, a teda začínajúci projekt, ktorý robí tento druh analýz, pričom sa pozerá aj na akési naše emocionálne sledovanie. Pozrite si nasledujúce obrázky a naučte sa s nami znovu niečo nové.

Aj vás občas šokujú niektoré informácie, ktorým ste verili? V tomto článku sa dozviete niečo o 12 veciach, ktoré vám zmenia celkový pohľad na svet.

Čo tak seriál Game of Thrones? Ľudia sa najčastejšie a najviac pozerajú na Jaimeho (Nikolaj Coster-Waldau), Jona (Kit Haringtnon), potom na Roba (Richard Madden). Ako posledný z tejto štvorice skončil Oberyn (Pedro Pascal). Je to naozaj zvláštne, pretože je úplne jasné, že sa všetci, alebo aby som bola presná – všetky, pozeráme na Jona, ako na prvého, nemám pravdu?

kamsapozerame1
sticky.ai

Aby sme potešili aj mužské oko, tu sú 4 hlavné hrdinky tohto seriálu. Ľudia sa najviac pozerajú na Daenerys (Emilia Clarke), Margaery (Natalie Dormer), Cersei (Lena Headey) a nakoniec na Sansu (Sophie Turner). Toto celkom dáva zmysel.

kamsapozerame2
sticky.ai

Staršia generácia narodená po 2. svetovej vojne sa na reklamy naboku pozerá. Deti milénia nie.

kamsapozerame3
sticky.ai

V tejto reklame sa takmer všetci pozerajú na herca Jamesa Franca. Nikto si nevšíma samotný produkt, čiže auto.

kamsapozerame4
sticky.ai

Len 72% ľudí nájde na tomto obrázku Walda. V priemere to človeku trvá 2,5 sekundy.

kamsapozerame5
sticky.ai

Znovu tu máme ten istý prípad. Väčšina sa pozerá v tejto reklame na ženu v bikinách. Len málokto sa pozrie na samotný produkt.

kamsapozerame6
sticky.ai

Značka Reebok veľmi dobre vie, ako prinútiť ľudí, aby sa v reklame pozerali priamo na názov značky.

kamsapozerame7
sticky.ai

Opäť značka Reebok a jej účinná reklama zameraná priamo na zákazníka.

kamsapozerame8
sticky.ai

A aký je rozdiel, keď sa na fotografiu pozerajú muži a keď ženy? Pokračujte v čítaní…

Uložiť článok

Najnovšie články