Foto: Twitter (AvocadoSocial)

brooklynskyfrajer / / News
Je to ekonomické, no nie veľmi čestné.

Kupujú si drahé oblečenie za stovky eur, odfotia sa v ňom, otagujú sa na Instagrame a prestížny kúsok vrátia späť do obchodu.  Táto stratégia sa v poslednej dobe slušne rozmohla medzi sporivými influencermi. Podľa nedávneho prieskumu sa až 9% opýtaných Britov priznalo k tomu, že volia takúto taktiku. Keď sa ich  #outfitoftheday alebo #dnesnosim dostane do trendov, oblečenie jednoducho vrátia späť od obchodu.

Toto im umožňuje politika rôznych e shopov, ktoré vám doručia oblečenie na vyskúšanie. Ak vám nesedí, máte plné právo na to ho vrátiť a získať svoje peniaze späť. Prieskum, ktorý sa konal vo Veľkej Británii zahŕňal 2 002 dobrovoľníkov. Ukázalo sa, že táto praktika je typický pre ľudí vo veku od 34 do 44 rokov. Je tak pozoruhodné, že tínedžerov obchádza.

S príchodom sociálnych sietí sa „požaduje“ aj od bežných influencerov, nie len od celebrít, aby boli vždy perfektne nahodení. Pokiaľ by mali viackrát ten istý outfit, bolo by to predsa považovaná za absolútne faux pas.  Instagram je zodpovedný za to, že aj obyčajný bloger musí byť perfektne nahodený a odosielať svoje zábery zo súkromia verejnosti na posúdenie.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Rent the Runway (@renttherunway),

Takéto osobnosti sú tým pádom pod veľkým tlakom. Neskôr prichádzajú rôzne smart riešenia, ako napríklad práve táto taktika. Na čo je to však dobré? Outfity, ani prezentovaný život na týchto záberoch nie sú autentické, ale maximálne falošné. Preto by ste sa mali zamyslieť koho sledujete a idealizujete a či vám za to stojí váš čas a energia, investované do ľudí, ktorých imidž je neúprimný.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Ailsa (@ailsarenk),

Existujú dokonca aj službe, ktoré túto filozofiu podporujú. Rent the Runway funguje na báze prenájmu značkového oblečenia za nízky poplatok. Influencer sa v ňom môže nafotiť na sociálnu sieť a oblečenie vrátiť bez toho, aby zaň zaplatil astronomickú sumu. To vyvoláva najmä medzi mladými ľuďmi primitívne a nereálne ideály, ktoré nasledujú a ďalej tak podporujú spotrebiteľský trend.

qz.com
0
Komentovať (0)