Ilustračná foto: Facebook - Lidl Slovensko

Vernostné aplikácie najväčších reťazcov ponúkajú širokú paletu benefitov, výnimkou nie sú ani zľavy.

Dnes je už bežnou praxou, že najväčšie maloobchodné siete majú aj svoje vlastné vernostné karty či programy, prostredníctvom ktorých môžu spotrebitelia na nákupoch ušetriť. Kým niektorí ich využívajú na dennej báze, iní založenie vernostných účtov stále odkladajú. A to aj napriek tomu, že vďaka nim vedia ušetriť desiatky eur mesačne.

Pozrite si naše najnovšie video, článok pokračuje pod ním ↓

Faktom ostáva, že množstvo domácich zákazníkov sa už do spomínaných vernostných programov zaregistrovalo a aktívne využíva všetky výhody, ktoré mu daný obchodník dokáže poskytnúť. My sme sa rozhodli osloviť najväčšie domáce reťazce a zistiť, koľko ľudí vo svojich programoch evidujú. Prakticky pri všetkých spoločnostiach môžeme hovoriť o číslach, ktoré prevyšujú magickú miliónovú hranicu.

Lidl atakuje 3 milióny stiahnutí

Nemecký reťazec Lidl zákazníkov láka na svoj program Lidl Plus. Ten stavia na štandardných základoch a dvoch hlavný bodoch – prvým je automatická zľava pri naskenovaní vernostnej karty, druhým je takzvaný kupón, ktorý je potrebné manuálne aktivovať v mobilnej aplikácii a následne ho naskenovaním karty pri pokladnici uplatniť. Lidl taktiež spotrebiteľom v rámci vernostného programu ponúka atraktívne množstevné zľavy, výhody u partnerov mimo predajní či Lidl Pay.

Ako nám uviedla hovorkyňa spoločnosti Adriána Maštalircová, v súčasnosti evidujú stiahnutie Lidl Plus aplikácie 2,6 milióna krát.

Tradičný slovenský reťazec, ale aj inovatívny priebojník v samoobslužných nonstop predajniach. To sú v súčasnosti azda dva najzákladnejšie aspekty definujúce reťazec Coop Jednota. Známe obchodíky nájdete v mnohých slovenských obciach a podobne ako konkurencia, aj Coop má vernostný program – Coop Jednota Klub. Ako nám priblížili zástupcovia reťazca, aj oni sa môžu pochváliť zaujímavý číslami.

Výhody COOP Jednota Klubu využíva aktuálne viac ako milión našich zákazníkov. Špeciálnu kategóriu tvoria „appkáči“ – užívatelia mobilnej aplikácie,“ špecifikovala pre interez hovorkyňa Jana Kuklová.

Nemecký reťazec Kaufland a jeho vernostný program funguje pod názvom Kaufland Card a funguje na podobnom princípe ako Lidl. „Pridanou hodnotou Kaufland Card je ponuka rôznych benefitov. Od exkluzívnych zliav cez zbieranie bodov, zľavové kupóny, súťaže, hry až po výhody u partnerov a na online trhovisku,“ uviedli nám zástupcovia reťazca.

Ako nám zároveň prezradili, program Kaufland Card aktuálne využíva 1,8 milióna zákazníkov.

Jeden z najstarších vernostných programov má v rámci obchodných reťazcov britské Tesco. Podľa hovorkyne Márie Zerzanovej je v súčasnosti viac ako 90 % nákupov realizovaných s použitím Club Card. V súčasnosti je zaregistrovaných zhruba 1,4 milióna zákazníkov.

Ak vás zaujíma bližšie fungovanie vernostných aplikácií našich najväčších obchodných reťazcov, viac sme ho rozobrali v tomto článku.

Ak vám tento článok niečo dal, odmeňte ho. Nie lajkom, ale podporou. Pridajte sa k interez PREMIUM a získajte:

  • 📰 Články bez reklám na interez, Odzadu, EMEFKA, Startitup, Fontech
  • 📚 Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
  • 🎁 Prístup k exkluzívnym benefitom
Uložiť článok

Najnovšie články