Kľúčom k tomu, aby bola reklama úspešná, je nápad a tvorivý, možno aj neobvyklý prístup. Myšlienka však musí byť jednoduchá, no výstižná. Keď si pozriete tieto skvelé reklamy, nebudete potrebovať žiadne vysvetlenie alebo nejaké ďalšie informácie. Jediné, čo vás zrejme napadne, bude: „Prečo som na to neprišiel ja?“ Pozerajte sa pozorne a pre istotu dvakrát.
Pre zvodnejšie… kolená
Krém na nohy a chodidlá od značky Boots.
Ilúzia
Keď v najbližších 35 rokoch 5 miliárd ľudí nebude mať prístup k pitnej vode, tiež budete len sedieť a pozerať sa?
Snehulienka a Sherlock
Príďte s príbehom a odíďte s iným. Výmena kníh.
Sibírsky husky a ťava
Reklama na Jeep SUV.
Pre všetky typy vlasov
Šampón značky Garnier
Audioknihy
William Shakespeare vo vašich slúchadlách.
Oči, alebo konzervy?
Whiskas, krmivo pre mačky.
Pokračovanie na ďalšej strane..
Odporúčané články
Letuška Vanessa začínala v slovenskej firme, teraz žije v Dubaji: Nie je to práca pre každého, mesačne navštívim aj 5 krajín
Nikdy ste o ňom nepočuli, o tajnom miliardárovi nevie ani jeho sekretárka: Toto je najbohatší muž Británie
O obľúbenom animáku Tom & Jerry sa šíri zvláštna konšpirácia, možno ste ju počuli aj vy: Takto je to naozaj
Bolo to ako zhodenie 40 atómových bômb, následky likvidovalo 800-tisíc ľudí: Takto prebiehala havária v Černobyli
Toto je najtajomnejšia časť Bratislavy: Niektorí ani nevedia, že existuje, roky tu žili najchudobnejší obyvatelia mesta
Boli sme na Luníku IX: Kvôli bezpečiu sme tam išli skoro ráno, keď miestni spia, aj tak po nás kričali. Toto nás prekvapilo
Zrušili ho po prvej sérii, potom sa stal hitom. Seriál Baywatch vo svojom čase pozeral každý, toto ste o ňom nevedeli
Za obed dáte 5 eur, na noc vám stačí 20 eur: Toto je superlacné miesto pri Jadranskom mori, autom ste tu za pár hodín
Boli sme v reštaurácii Martina Nováka z Na nože: Za večeru sme zaplatili takmer 100 eur, takýto dojem na nás urobila
Najnovšie články
Knihy od interez.sk
Nahlásiť chybu v článku