Komentáre k Škodí najmä mladým: Od tohto veku môže občasné pitie alkoholu ľuďom prospievať, tvrdí nová štúdia https://www.interez.sk/skodi-najma-mladym-od-tohto-veku-moze-obcasne-pitie-alkoholu-ludom-prospievat-tvrdi-nova-studia/ byť smart je interez Fri, 15 Jul 2022 12:05:27 +0000 hourly 1