Kľúčom k tomu, aby bola reklama úspešná, je nápad a tvorivý, možno aj neobvyklý prístup. Myšlienka však musí byť jednoduchá, no výstižná. Keď si...

Kľúčom k tomu, aby bola reklama úspešná, je nápad a tvorivý, možno aj neobvyklý prístup. Myšlienka však musí byť jednoduchá, no výstižná. Keď si pozriete tieto skvelé reklamy, nebudete potrebovať žiadne vysvetlenie alebo nejaké ďalšie informácie. Jediné, čo vás zrejme napadne, bude: „Prečo som na to neprišiel ja?“ Pozerajte sa pozorne a pre istotu dvakrát.

Pre zvodnejšie… kolená

reklama15
brightside.me

 Krém na nohy a chodidlá od značky Boots.

Ilúzia

reklama14
brightside.me

Keď v najbližších 35 rokoch 5 miliárd ľudí nebude mať prístup k pitnej vode, tiež budete len sedieť a pozerať sa?

Snehulienka a Sherlock

reklama13
brightside.me

 Príďte s príbehom a odíďte s iným. Výmena kníh.

Sibírsky husky a ťava

reklama12
brightside.me

Reklama na Jeep SUV.

Pre všetky typy vlasov

reklama11
brightside.me

Šampón značky Garnier

Audioknihy

reklama10
brightside.me

William Shakespeare vo vašich slúchadlách.

Oči, alebo konzervy? 

reklama9
brightside.me

Whiskas, krmivo pre mačky.

Pokračovanie na ďalšej strane..

Uložiť článok

Najnovšie články